Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhtasaari vai Niinistö?

Vierailija
27.01.2018 |

Kumpaa äänestän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen 7.

Jos kummin nuo kaksi olisivay 2.kierroksella äänestän Saulia. Liitto NATOn kanssa ja itsenäisyyden lopullinen menetys on parempi, kuin täysi epäpätevä tollo Laura.

Vierailija
2/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kahdesta N. Olen seurannut hänen toimintaansa jo vuosikymmeniä ja edellinen kausikin meni hyvin. Mutta nyt olisi mielestäni jo aika antaa ihmisille vaalirauha muodostaa itse omat johtopäätöksensä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Paavo Väyrynen saa meidän perheen äänet ylivoimaisesti.

Vierailija
4/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki heidän kotisivunsa ja äänestä sitä jonka koet itsellesi oikeaksi.

Vierailija
5/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kahdesta N. Olen seurannut hänen toimintaansa jo vuosikymmeniä ja edellinen kausikin meni hyvin. Mutta nyt olisi mielestäni jo aika antaa ihmisille vaalirauha muodostaa itse omat johtopäätöksensä..

On selvää että Sauli Niinistö on voittamaton ja suosittu. Kansa ei halua vaihtaa predäsidenttiä monestakaan syystä.

Kävin Kuopion torilla katsomassa, kun on talvimarkkinat meneillään ja arvasin että paikalla on myös vaalikahveja.

Olihan siellä ja oli rivissä eri ehdokkaiden vaalikahveja. Ei ollut yllätys kun muut kahvipaikat olivat liki tyhjiä ei tungosta pari- kolme ihmistä kahvilla, mutta Niinistön kojulla oli tungosta. Moninkertainen määrä kahvittelijoita ja jono kasvoi ja kasvoi....

Vierailija
6/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selvää että Sauli Niinistö on voittamaton ja suosittu. Kansa ei halua vaihtaa predäsidenttiä monestakaan syystä.

Kävin Kuopion torilla katsomassa, kun on talvimarkkinat meneillään ja arvasin että paikalla on myös vaalikahveja.

Olihan siellä ja oli rivissä eri ehdokkaiden vaalikahveja. Ei ollut yllätys kun muut kahvipaikat olivat liki tyhjiä ei tungosta pari- kolme ihmistä kahvilla, mutta Niinistön kojulla oli tungosta. Moninkertainen määrä kahvittelijoita ja jono kasvoi ja kasvoi....

Sauli on kauden lopussa 76 v.. En ymmärrä ihmisiä, jotka äänestävät vanhuksen presidentiksi...

Vierailija
7/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä Huhtasaarta. Niinistö valitaan kuitenkin, mutta alhainen kannatus lähettäisi sille ja Kokoomukselle viestiä ettei niiden linja ole ihan sitä mitä pitäisi.

Vierailija
8/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö kannattaa liittovaltiota eli kaikki Suomea koskevat päätökset tehtäisiin kaukana täältä. 

Vierailija
9/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitsi vanhaa ihmistä pääministeriksi, mutta presidentiksi kyllä. Presidentti voi tehdä kaudestaan oman näköisensä, olla mielipidevaikuttaja, yhdistää suomalaisia, sovitella ja näyttää vaikeissa tilanteissa itse esimerkkiä.

Vierailija
10/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari tietysti. Suomi suomalaisille.

Vierailija
11/11 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä Lauraa. Niinistö antaa köyhille keppiä ja kannattaa eriarvoistumista. Sauli on talouseliitin sätkynukke.