Maailmassa on varmaan miljoonia tapettikuoseja. Miksi aina pitää valita se Cole&Son Woods.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä valinnut sellaista, kertaakaan, en edes tiedä millainen se on.
Hyvä niin.
Minäkään en ole nähnyt tuota kuin sisustuslehdissä.
Monta kertaa joku on sen valinnut?
Jos Minna valitsee sen kymmenen kertaa, voi sanoa, että hän valitsee sen aina. Jos Minna, Piia, Merja ja Kerttu valitsevan sen kerran, eivät he valitse sitä aina.
Vierailija kirjoitti:
Ja mustavalkoisena. Ei mulla muuta.
Luultavasti siksi että maailmassa on miljoonia tapettimalleja, joita kukaan ei viitsi kahlata läpi. On helpompi valita kuoseja, joita on joskus nähnyt jossakin ja sopivaksi havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti siksi että maailmassa on miljoonia tapettimalleja, joita kukaan ei viitsi kahlata läpi. On helpompi valita kuoseja, joita on joskus nähnyt jossakin ja sopivaksi havainnut.
Tähänkö perustuu sisustusblogien sopuli-ilmiö?
Vierailija kirjoitti:
Jos Minna valitsee sen kymmenen kertaa, voi sanoa, että hän valitsee sen aina. Jos Minna, Piia, Merja ja Kerttu valitsevan sen kerran, eivät he valitse sitä aina.
Jos Minna, Piia, Merja ja Kerttu valitsevat tapettia yhden ainoan kerran elämässään ja valitsevat tämän, voidaan kyllä sanoa, että he valitsevat sen aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Minna, Piia, Merja ja Kerttu valitsevat tapettia yhden ainoan kerran elämässään ja valitsevat tämän, voidaan kyllä sanoa, että he valitsevat sen aina.
n No joo, kyllä tavallaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkö perustuu sisustusblogien sopuli-ilmiö?
Perussisustajilla tyylin määrää k-raudan valikoima.
Ihan kiva tapetti. Tapetteja on maailmassa miljoonia, luuletko tosiaan, että joku jaksaa niitä kahlata läpi? Ennemmin valitaan se hyväksi havaittu.
Sinisenä tosi ihana! Kiitti vinkistä!
Se on klassikko! Mä ajattelin laittaa sitä lastenhuoneeseen (50-luvun tapetti sopii 50-luvun taloon), mutta oon nyttemmin tullut siihen tulokseen, että laitetaankin William Morrisin Birds & pomegranate.
Vierailija kirjoitti:
Se on klassikko! Mä ajattelin laittaa sitä lastenhuoneeseen (50-luvun tapetti sopii 50-luvun taloon), mutta oon nyttemmin tullut siihen tulokseen, että laitetaankin William Morrisin Birds & pomegranate.
Mulla on toi vessassa.
Ruma omasta mielestäni. Liian rauhaton, huonekalut (kuvassa sohva) hukkuu seinään.
En ole nähnyt tätä kuosia kenenkään kodissa (sisustuslehtien kodit asia erikseen). Mutta tätä kuosia on aika lailla paljon http://www.ihreinrichter-shop.de/product_info.php?info=p1471_tapete-jug…
Piti katsoa minkälainen tapetti kyseessä. Ruma on.
Vierailija kirjoitti:
Morrisiakin näkee nykyään aika paljon.
Aika ankea mutta periaatteessa hieno.
Voisi olla suomalaisen suunnittelijan työtä.
En ole ikinä valinnut sellaista, kertaakaan, en edes tiedä millainen se on.