Olen työtön ja ajan uudella mersulla
Miten luulette tämän yhtälön olevan mahdollinen?
Kommentit (17)
Ei mersussa ole mitään ihmeellistä.
Löysit väylän tulla maahamme ja lypsät nyt tukia siittämällä jälkeläisiä useiden eri vaimojen kanssa
Rikkaissa naimisissa tai myyt persettä?
Uudella taksimersulla alkoon ja takaisin kelan piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kenen se Mersu on?[/
Mun miehen. On uusi.
-ap
P.s mies ei aja taksia
Älä sie hyvä veli nyt vedätä meitä. Me tummat ajamme hevosella
Miksi aina kuvitellaan, että työtön on rutiköyhä, sossun elätti? Itse olen työtön, mutta isäni on varakas. Hän maksaa elämiseni, minä hoidan häntä, ettei hänen tarvitse olla kotihoidon asiakkaana. Isäni pelkää kotihoitoa yli kaiken, samoin minä. Minä säästän varoja hoitamalla isääni itse , turvautumatta huonoon kotihoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen se Mersu on?[/
Mun miehen. On uusi.
-ap
P.s mies ei aja taksia
No ei siinä sitten mitään ihmeellistä oo, jos mies on töissä. Saahan se vaimo työtön olla jos mies tuo massit taloon.
Vierailija kirjoitti:
Miten luulette tämän yhtälön olevan mahdollinen?
Siten että se mersu on miehesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen se Mersu on?[/
Mun miehen. On uusi.
-ap
P.s mies ei aja taksia
No ei siinä sitten mitään ihmeellistä oo, jos mies on töissä. Saahan se vaimo työtön olla jos mies tuo massiåå
Ongelma on siinä, että kaikkia työnhakijoita kohdellaan kuin työhaluttomia pitkäaikaistyöttömiä, joilla ei ole koulutusta.
Olet ollut hyväpalkkaisessa työssä ja ostanut auton melko lailla juuri ennen työttömäksi jäämistäsi. Sinulla voi olla myös pääomatuloja.
Ei työttömyys automaattisesti sitä tarkoita, että olisi köyhä.
Aivan sama, itse en mersulla ajelisi olisimpa sitten kuinka varakas tahansa.
Mistä lähtien työtön on tarkoittanut samaa kuin vähävarainen?
Usein näin on tilanne, mutta on myös paljon rikkaita työttömiä.
Helposti nykyään. Perinteinen työnteko menettää jatkuvasti enemmän merkitystään ja rahaa on saatavilla roppakaupalla muutenkin.