Millainen on 45-50 -vuotiaiden miesten ihannenainen
Millainen on 45-50 -vuotiaiden miesten ihannenainen? Erityisesti kiinnostaa ne, jotka eivät halua lapsia ollenkaan tai ovat jo lapsensa tehneet. Kiinnostaako tyttömäinen 42-vuotias? Olen nauravainen ja naisellinen, vaikka en juuri meikkaa ja pidän urheilullisista/mukavista vaatteista. Olen hoikka ja pidän itsestäni huolta, liikun, hoidan hampaani, käyn kampaajalla ja kosmetologilla hoidoissa. Olen utelias, leikkisä ja kiinnostunut monipuolisesti asioista mm aivojen ja suoliston toiminnasta, erilaisista salaliittoteorioista, psykologiasta, eri kulttuureista, hyvin kirjoitetuista sarjoista ja elokuvista. Ruoka on tärkeää, vaikka en itse pidä kokkaamisesta. Juon alkoholia aika harvoin, koska tässä iässä krapulat kestävät monta päivää.
Nuorempana olin kipakampi, oikukkaampi ja tietenkin kauniimpi. Silloin sain paljon huomiota. Ihan vaan uteliaisuuttani mietin, että vieläkö mahdollisesti olen viehättävä oman ikäisteni silmissä, vai katselevatko 45-vuotiaat vieläkin alle kolmekymppisiä? Miten paljon luonteella, iloisuudella, älykkyydellä pystyy kompensoimaan ikäänsä? Tai siis sitä että ei ole enää hedelmällisimmillään. Mies joka haluaa lapsia ja niitä ei ole vielä saanut, katselee itselleen tietysti nuorempaa naista jo ihan hormonaalisesta syistä.
Mutta miten on, te 45-50 -vuotiaat, joilla lapsenteko ei ole enää to do -listalla. Millainen nainen kiinnostaa?
Kommentit (6)
No eiköhän kaikilla ole omat ihanteensa, elikkä jokaiselle löytyy jos vaan sattuu kohdalle oikeaan aikaan. Varmasti olet hyvä tyyppi mutta kaikkia ei voi miellyttää, et sinäkään.
Mielenkiinnon kohteet ; suoliston toiminnot..... Miksei tätä ole valittavana suoraan deittisivustoilla?
Olen nelikymppinen mies. Usein luultu myös nuoremmaksi. Lasten teko ei ole enää listallani. Kuulostat ainakin sellaiselta, josta voisin kiinnostua. Ei naisten ikää aina osaa arvioida, mutta sanoisin että katson naisia, jotka ovat iältään 30-40v. Hoikempia, liikunnallisen oloisia, jossain määrin huolitellun näköisiä, naisellkisia naisia.
2 ehdottomasti en halua miellyttää kaikkia, eihän siinä ole mitään järkeäkään.
3 Hahah =D ehkä olisi pitänyt kertoa että olen kiinnostunut ihmisen anatomiasta (mutta tosiaan aivot ja suolisto ovat lemppareitani, koska ne vaikuttavat suoraan hyvinvointiin). Tämä nyt tuli vaan mieleeni.
4 Minuakin luullaan yleensä noin 7 vuotta nuoremmaksi, mutta omasta mielestäni olen alkanut vanhentua kun täytin 38-vuotta. Hormonaalista luultavasti. Edelleen kuitenkin hoikka ja huoliteltukin, vaikka hameita ja korkkareita en käytä muuten kuin juhlissa.
Näitä mietin koska oma parisuhde on ollut ystävyyttä jo monta vuotta ja haluamme eri asioita - hän haluaa lapsia ja minä en. Vieläkö ehtii rakastua 42-vuotiaana ja onko vapaana miehiä, jotka olisivat minusta kiinnostunut ja minä tietty niistä =D Mitään superihmistä en etsi, riittää kun on pussattavan näköinen, jalat maassa, toimeentulo kunnossa, hyvä käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
2 ehdottomasti en halua miellyttää kaikkia, eihän siinä ole mitään järkeäkään.
3 Hahah =D ehkä olisi pitänyt kertoa että olen kiinnostunut ihmisen anatomiasta (mutta tosiaan aivot ja suolisto ovat lemppareitani, koska ne vaikuttavat suoraan hyvinvointiin). Tämä nyt tuli vaan mieleeni.
4 Minuakin luullaan yleensä noin 7 vuotta nuoremmaksi, mutta omasta mielestäni olen alkanut vanhentua kun täytin 38-vuotta. Hormonaalista luultavasti. Edelleen kuitenkin hoikka ja huoliteltukin, vaikka hameita ja korkkareita en käytä muuten kuin juhlissa.
Näitä mietin koska oma parisuhde on ollut ystävyyttä jo monta vuotta ja haluamme eri asioita - hän haluaa lapsia ja minä en. Vieläkö ehtii rakastua 42-vuotiaana ja onko vapaana miehiä, jotka olisivat minusta kiinnostunut ja minä tietty niistä =D Mitään superihmistä en etsi, riittää kun on pussattavan näköinen, jalat maassa, toimeentulo kunnossa, hyvä käytöstavat.
Miksei ehtisi. Voi kai sitä minkä ikäisenä vaan rakastua. Oikeasti tapaamalla se kyllä vasta selviää löytyykö molemminpuolista kiinnostusta. Minäkin periaatteessa voisin olla tuollainen kuvailemasi mies, vaikka ikähaarukkasi oli kyllä vähän korkeampi.
-4
Iällä ei niin suurta merkitystä, vaan persoona ja luonne ratkaisee. Itse olen toivottoman ihastunut tällä hetkellä naiseen, joka on iloinen, hauska ja menestynyt työelämässä, 31v.
M45