Miltä näyttää 158cm /60 kg?
Kommentit (49)
Taattua vauvapalstaa :D Kaivetaan ammattilaisurheilijan kuva esiin ja sitten uskotellaan, että joo joo noilla mitoilla varustetut on täysin normaaleja, seksikkäitä jne.
Shock news: ammattilaisurheilijoilla on huomattavasti enemmän lihasmassaa kuin normaalilla tallaajalla. LIhas myös painaa enemmän kuin läski
Riippuu miten paino on jakautunut tietenkin. Rasva painaa, lihas painaa. Jos on ihan ruipelot jalat niin varmaan on pömppövatsaa ja pulloposkea, mutta samassa koossa voi olla hyvin lihaksikas peppu ja reisi ja timmi selkä ihan fitness-typy.
Ei se paino, vaan se miten housut istahtaa päälle... vai sujahtaako vyötärökaistale vatsarenkaiden väliin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan aikuinen kahden lapsen äiti pituus 158cm ja paino 47kg.
Raskaana olin kolmekymmentä kiloa lihavampi ja kyllä olin paksu. Ennen lapsia paino oli 53kg ja sekin semi löysä. Nyt ok!
Jos ei harrasta liikuntaa voi olla lösö sinunkin mitoilla.
Kyllä kaksosten perässä pysyminen liikunnasta käy. Tosin enää ei tissejä ole, mutta nehän onkin läskiä joten parempi näin :) Sulla varmaan ne edellewn löyty muru pieni jos tiedät mitä meinaan ;)
No ei käy sellaisesta liikunnasta, joka tekisi hyvännäköiseksi. Itsekin lasten perässä juostessa olin kevyt, mutta löysä.
Ei naisen paino voi alkaa kutosella... lihava mikä lihava
Itse näytin hoikalta, tosin olen 2 cm pitempi mutta silti.
Oma vaimo on 158 cm ja ~58 kg. Käy salilla ja on kyllä kaikkea muuta kuin läski tai pullukka. Pyöreyttä on sopivasti oikeissa paikoissa ja rinnatkin ihan omat. Jos lihasmassaa olisi vähän, samat speksit saattaisi näyttää ihan erilaiselta.
Vain 2-2.5kg päässä ylipainosta...
Normaalilta, varsinkin jos käy salilla/muuten urheilee paljon niin oikein hyvältä.
Ne jotka eivät jaksa juurikaan urheilla, voi paino olla parempi alkaa nelosella.