Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noloa - säätömies hylkäsi FB kaveripyynnön ja blokkasi ;(

Vierailija
26.01.2018 |

Keräsin viikkoja rohkeutta lähettää hänelle kaveripyynnön ja hylkäsi sen heti ja vielä esti niin etten voi enää lähettää ikinä kaveripyyntöä (ihan kun olisin sitä muutenkaan uudestaan tehnyt). Tää on jotenkin niin noloa.

Ollaan siis tavattu harrastuksen parissa muutamia kertoja (n. 5) ja viihdytty aina hyvin yhdessä molempien tahdosta ja illanvietossa myös ns. lähennytty. Emme ole kumpikaan vapaita, hän tosin enemmän kuin minä mutta tästä ollaan aina puhuttu avoimesti (vai onko hän sittenkään ollut rehellinen...). Emme tule näkemään pitkään aikaan / ikinä koska loukkaantumiseni vuoksi ko. harrastus on tauolla, joten periaatteessa eihän tällä hylkäämisellä ole mitään väliä, mutta jotenkin vaan nolottaa ihan sikana, olis nyt edes vaan ignoorannut sen pyynnön...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen häpeä, ei sun. Coolisti vaan ja nokka pystyyn.

Ps. Miehille ei kannata lähettää somessa kaveripyyntöjä.

Vierailija
2/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ette kumpikaan ole vapaita, niin kannattaako tuommoisia julkisia juttuja ollakaan? Miehellä on edes vähän enemmän järkeä päässä kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen häpeä, ei sun. Coolisti vaan ja nokka pystyyn.

Ps. Miehille ei kannata lähettää somessa kaveripyyntöjä.

Kiitos! Tämä oli siis ensimmäinen (ja todellakin viimeinen!) kerta kun ikinä lähetin kaveripyynnön tällaisessa tapauksessa.

Itse käytän todella vähän FB:a, joten mulle on periaatteessa ihan sama kuka siellä on kaverina (kunhan tunnetaan edes vähän livenä). Toisaalta mä en kyllä ikinä muutenkaan pyydä ketään kaveriksi, Oi miksi tein sen just nyt.

Vierailija
4/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt varattu mies halua jotain säätöä facebook-kaverikseen

Vierailija
5/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin poistaisin koko face-profiilin jos joku naikkonen laittaisi kaveripyynnön. Erityisesti varattu.

Vierailija
6/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ette kumpikaan ole vapaita, niin kannattaako tuommoisia julkisia juttuja ollakaan? Miehellä on edes vähän enemmän järkeä päässä kuin sinulla.

Mulla on paljon miehiä kavereina ja ei ole ongelma miehelleni, eikä näistä tule nykyään edes mun kavereille ilmoitusta jos saan uuden kaverin.

Voi olla että tällä säätömiehellä on enemmän salattavaa ja siksi toimi näin.

Joka tapauksessa, tajuan ettei ollut ihan fiksuin veto tää pyyntö 😬

Vierailija
7/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä suhtaudun Facebookiin vähän vähemmän vakavasti kun en sitä juuri päivitä niin mulle on ihan sama kuka on kaverina. Tarkistan aina kaikki julkaisut mihin mut merkitään ja en aina julkaise niitä.

Toisaalta emme tunne miehen kanssa oikeasti kovin hyvin ja voihan olla että jos hän ei olekaan niin vapaa kuin antoi ymmärtää ja pelkää että sabotoisin jotain. Kuitenkin tilanne on se, että mulla tässä on huomattavasti enemmän menetettävää. Ja ajattelin että jos mulle on ok olla fb kaveri, niin olisi hänellekin.

Itse kyllä hyväksyn kaikki kaveriksi, mutta joitain olen joskus blokannut etteivät nää mitään.

Tai sitten kyseessä on joku pelimies, joka saa näitä pyyntöjä viikottain 😂

AP

Vierailija
8/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tietää et joku on blokannut mut?

Vierailija
9/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tietää et joku on blokannut mut?

Jos hylkäät kaveripyynnön niin sulta kysytään haluatko estää pyynnön lähettäjän pyynnöt myös jatkossa. Jos vastaat kyllä, niin ko. pyynnön lähettäjälle ei näy enää ’lisää kaveriksi’ nappia sun profiilissa. Tarkoitettu estämään stalkkaajien, kuten ilmeisesti mun 😁, jatkuvat pyynnöt.

Vierailija
10/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätömies ei siis blokannut mua kokonaan, vaan pystyisin edelleen (as if..) laittamaan viestin.

Mä tosin blokkasin jo säätömiehen kokonaan ja poistin puhelinnumeron, ihan vaan oman oloni helpottamiseksi 😬

Vierailija
11/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, okei 😊 Ootko muuten miettinyt jo valmiiks miten aiot kohdata sen seuraavan kerran? Olla ku ei mitään vai ignooraa takas?

Vierailija
12/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kerta oot varattu, niin mitä sä säädät säätömiehen kanssa? Tuskin te säästä juttelitte?

Vierailija
13/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on outoja! Minä ja entinen fb ei voida olla Facebookissa kavereita mutta me voidaan harrastaa seksiä vielä nykyäänkin ja meillä voi olla toistemme puhelinnumerot. Ollaan siis molemmat parisuhteessa tahoillamme.

Vierailija
14/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, okei 😊 Ootko muuten miettinyt jo valmiiks miten aiot kohdata sen seuraavan kerran? Olla ku ei mitään vai ignooraa takas?

Hyvä kysymys! Olen ns. poissa pelistä vähintään syksyyn saakka eli emme varmasti kohtaa (Suomi on yllättävän iso maa) ja senkin jälkeen kohtaaminen on hyvin epävarmaa sillä ei ole varmaa pystynkö enää ikinä palaamaan yhteisen harrastuksen pariin, ainakaan samalle tasolle kuin hän.

Paha siis mennä sanomaan miltä musta tuntuu joskus vuoden päästä, mutta nyt tuntuu siltä että en ainakaan tee aloitetta hänen suuntaansa (ts. mene juttelemaan / moikkaa). Jos ja kun hän tekee, niin silleen kylmän kohteliaasti hoidan tilanteen (sen kyllä handlaan varmasti). Mulla alkoi jo ennen tätä fb-juttua tulla vähän ikävä fiilis ja osittain siksi lähetin sen pyynnön kun tuli vähän ristiriitaisuuksia ja tämä vain todisti ne fiilikset oikeiksi.

Olisi mun mielestä edes voinut laittaa mulle viestin ja selittää miksi ei ole hyvä idea olla fb-kavereita, mutta ei väkisin.

Olen tullut siihen tulokseen, että taitaa olla aito ja oikea pelimies kyseessä, ensimmäinen joka osuu mun kohdalle 😁

Vierailija
15/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä kerta oot varattu, niin mitä sä säädät säätömiehen kanssa? Tuskin te säästä juttelitte?

Kaikki ei ole niin yksinkertaista, eikä ollut tämän ketjun pointti.

Vierailija
16/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan järkevä ihminen ota jotain säätöjä facebookkaveriksi. Fiksu, kun blokkasi sinut. 

Vierailija
17/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on outoja! Minä ja entinen fb ei voida olla Facebookissa kavereita mutta me voidaan harrastaa seksiä vielä nykyäänkin ja meillä voi olla toistemme puhelinnumerot. Ollaan siis molemmat parisuhteessa tahoillamme.

Mä taas oon kaikkien mun ex-säätöjen kanssa edelleen fb-kaveri ja oltiin silloinkin kun säädettiin varattuina. Voitiin myös tykkäillä toistemme jutuista jne. Tosin kaikkien niiden kanssa oltiin ensin vain kavereita ja sitten jotain muuta.

Tää pelimiessäätö on eka mies, jonka kanssa en ikinä ole ollut ns. kaveri. Ja selvästi mä en vaan osaa tätä etikettiä...

Vierailija
18/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan järkevä ihminen ota jotain säätöjä facebookkaveriksi. Fiksu, kun blokkasi sinut. 

Entä jos kuvittelin että tässä on kyse jostain enemmästä kuin vain säätämisestä? Tyhmää, tajuan sen nyt vaikka merkit oli jo aiemmin olemassa. Toivottavasti tää mun kokemus auttaa jotain toista vastaavassa tilanteessa 😊

Vierailija
19/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on yhtä noloa kuin se, että käy katsomassa ihastuksen fb-tiliä ja tajuaa sen jälkeen, että hän luultavasti näkee sen jälkeen mut kaveriehdotuksissaan...

Mut varattu mies tietenkin yrittää pitää salasuhteensa salaisina, eikä ottaa julkisesti fb-kavereikseen, sehän on selvä.

Vierailija
20/29 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole pelimies, joku tossu_vähän_ihastuin_retkahdin_säikähdin saattaa olla ihan oikeasti pelokas jos mustis siippa arvaa säädöt, ja etääntyminen lähentymisen jälkeen voi olla katumusräpistelyä. Mun kävi sääliksi yhtä säätöä kun se vältteli ja veti radiohiljaisuuden, liikaa pelissä. Erilainen pelimies. Hänellä oli kuitenkin selkärankaa selittää asia kasvokkain, ihan itse pyysi tapaamaan. Ja soitteli vielä kesän, varmisteli miten päästään tästä yli. Nuorempi kuin minä. Vuosien jälkeen mies otti yhteyttä ja kertoi ettei koskaan ole unohtanut, on toisinaan kaivannut. Sellainen säätö, kunnon ihastus puolin ja toisin, puppy love.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän