Miten noloa - säätömies hylkäsi FB kaveripyynnön ja blokkasi ;(
Keräsin viikkoja rohkeutta lähettää hänelle kaveripyynnön ja hylkäsi sen heti ja vielä esti niin etten voi enää lähettää ikinä kaveripyyntöä (ihan kun olisin sitä muutenkaan uudestaan tehnyt). Tää on jotenkin niin noloa.
Ollaan siis tavattu harrastuksen parissa muutamia kertoja (n. 5) ja viihdytty aina hyvin yhdessä molempien tahdosta ja illanvietossa myös ns. lähennytty. Emme ole kumpikaan vapaita, hän tosin enemmän kuin minä mutta tästä ollaan aina puhuttu avoimesti (vai onko hän sittenkään ollut rehellinen...). Emme tule näkemään pitkään aikaan / ikinä koska loukkaantumiseni vuoksi ko. harrastus on tauolla, joten periaatteessa eihän tällä hylkäämisellä ole mitään väliä, mutta jotenkin vaan nolottaa ihan sikana, olis nyt edes vaan ignoorannut sen pyynnön...
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä ole pelimies, joku tossu_vähän_ihastuin_retkahdin_säikähdin saattaa olla ihan oikeasti pelokas jos mustis siippa arvaa säädöt, ja etääntyminen lähentymisen jälkeen voi olla katumusräpistelyä. Mun kävi sääliksi yhtä säätöä kun se vältteli ja veti radiohiljaisuuden, liikaa pelissä. Erilainen pelimies. Hänellä oli kuitenkin selkärankaa selittää asia kasvokkain, ihan itse pyysi tapaamaan. Ja soitteli vielä kesän, varmisteli miten päästään tästä yli. Nuorempi kuin minä. Vuosien jälkeen mies otti yhteyttä ja kertoi ettei koskaan ole unohtanut, on toisinaan kaivannut. Sellainen säätö, kunnon ihastus puolin ja toisin, puppy love.
Vielä 6 kk sitten olisin uskonut tähän ehkä, mutta herra puhui pussiin itsensä viimeksi kuin näimme. Oli aiemmin sanonut että harrastaa kyllä näin sinkkuna yhden illan juttuja ja taas viimeksi sanoi täysin päinvastaista.
Ehkä eniten tässä harmittaa kun luulin että oikeasti ollaan samalla aaltopituudella / rehellisiä, eikä kummallakaan ole mitään tarvetta valehdella kun tilanne on monimutkainen eikä tässä olla mihinkään oikeasti ryhtymässä.
Haloo!? Eikai se ota sua kaveriksi kiinnijäämisen pelossa. Mahtaisikohan oma naisystävä vähän katsoa pitkään jos ottaa sinut kaveriksi jos teillä on säätöä ollut.
Ei ole sinultakaan fiksua sekaantua varattuihin. Itsekin olet varattu??
Pieni kolaus herkälle ylpeydelle mutta ei kovin vakavaa. Itse en oikeastaan välittäisi yhtään mitään. Onko tuo nyt niin merkittävää ja jaksaako sitä kohta edes muistella. Jos sattumoisin kohtaa niin voihan sitä moikata, eihän tämä nyt maailmaa kaada. Itse voi olla rennosti ja vihellellen kun ei muiden ihmisten tyylit ja tavat niin kovin omiin asioihin vaikuta, on lähipiiri ja sitten ne kymmenet muut, joilla ei ole niin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni kolaus herkälle ylpeydelle mutta ei kovin vakavaa. Itse en oikeastaan välittäisi yhtään mitään. Onko tuo nyt niin merkittävää ja jaksaako sitä kohta edes muistella. Jos sattumoisin kohtaa niin voihan sitä moikata, eihän tämä nyt maailmaa kaada. Itse voi olla rennosti ja vihellellen kun ei muiden ihmisten tyylit ja tavat niin kovin omiin asioihin vaikuta, on lähipiiri ja sitten ne kymmenet muut, joilla ei ole niin merkitystä.
Joo, oikeassa olet, eihän tällä ole yhtään mitään väliä kun voi olla että ei enää ikinä nähdä ja elämässäni on huomattavasti tärkeämpiäkin asioita. Miesten logiikkaa on vaan joskus vaikeaa ymmärtää :/
Vierailija kirjoitti:
Miehet on outoja! Minä ja entinen fb ei voida olla Facebookissa kavereita mutta me voidaan harrastaa seksiä vielä nykyäänkin ja meillä voi olla toistemme puhelinnumerot. Ollaan siis molemmat parisuhteessa tahoillamme.
Katsos kun se vaimo luultavasti kyttää kaikki Facebook-kontaktit ja sitten on selittämistä. Salaa paneskelusta ei jää kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on yhtä noloa kuin se, että käy katsomassa ihastuksen fb-tiliä ja tajuaa sen jälkeen, että hän luultavasti näkee sen jälkeen mut kaveriehdotuksissaan...
Mut varattu mies tietenkin yrittää pitää salasuhteensa salaisina, eikä ottaa julkisesti fb-kavereikseen, sehän on selvä.
Sanoi ’tapailevansa’ / on juuri tavannut jonkun, eli ei nyt vaikuttanut miltään vakavalta, eikä hänellä toisaalta ollut mitään syytä valehdella koska itse olen huomattavasti enemmän varattu ja ei ollut oleellista tässä tapauksessa. Mutta ehkä hän ei nyt ihan ollut rehellinen, edellisellä kerralla kun tavattiin niin oli ’sinkku’
Mitä väliä sillä on, oliko rehellinen vai ei. Pelkkää hauskanpitohan sinä olet. Olethan sinäkin kusettanut jo monia miehiäsi noiden useiden säätöjesi kanssa, joten huvittavaa, että kaltaisesi läpimätä valehtelija puuttuu tuolla tavalla toisen osapuolen valehtelemiseen.
Kumpikaan ei ole sinkkuja ja AP kehtaa loukkaantua. Miten olisi jos eroaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on yhtä noloa kuin se, että käy katsomassa ihastuksen fb-tiliä ja tajuaa sen jälkeen, että hän luultavasti näkee sen jälkeen mut kaveriehdotuksissaan...
Mut varattu mies tietenkin yrittää pitää salasuhteensa salaisina, eikä ottaa julkisesti fb-kavereikseen, sehän on selvä.
Sanoi ’tapailevansa’ / on juuri tavannut jonkun, eli ei nyt vaikuttanut miltään vakavalta, eikä hänellä toisaalta ollut mitään syytä valehdella koska itse olen huomattavasti enemmän varattu ja ei ollut oleellista tässä tapauksessa. Mutta ehkä hän ei nyt ihan ollut rehellinen, edellisellä kerralla kun tavattiin niin oli ’sinkku’
No ehkä siitä sittemmin tuli vakavaa. Teillä siis oli flirttiä vai ihan seksisuhde?