Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiaa perheväkivallasta. Voisiko äitini saada tuomion pahoinpitelystä?

Vierailija
26.01.2018 |

Sanon heti alkuun, että tarkkoja yksityiskohtia en tunnistamisen takia voi kertoa. Varsinaista ikääni en halua sanoa, mutta olen alaikäinen. Asun kotona vanhempieni kanssa.

Äitini on käynyt minuun useamman kerran noin kahden vuoden aikahaarukan sisällä käsiksi riidan aikana tai sen päätteeksi. Kyse ei ole mistään pienestä tuuppaisusta tai luunapista otsaan, vaan äitini on mm. lyönyt minua kasvoihin, raapinut käsivarteni punaisille juomuille ja kiskonut minua lattialla hiuksista. Hiljattain (tarkkaa ajankohtaa en paljasta) äitini hakkasi minua tylpällä esineellä selkään ja siitä jäi näkyviin selkeät, punaiset jäljet. Otin jäljistä kuvat pian tapahtuman jälkeen ja ne ovat minulla edelleen tallessa.

Jos teen pahoinpitelystä rikosilmoituksen, onko kuvatodisteista mitään apua? Enhän oikeastaan millään voi aukottomasti todentaa, että jäljet ovat tulleet juuri äitini hyökkäyksestä. Toisekseen, saanko vaatia äidilleni kunnon asianmukaista tuomiota pahoinpitelystä? Lastensuojelun lässytystoimenpiteisiin en aio tyytyä. Miten minun tulisi toimia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla