Kertokaa nyt mitä sieltä kiinasta kannatta tilat
Iltiksessä oli juttu siitä. Lisätkää mulle sitä listaa tavaroista jotka eivät ole tuottaneet pettymystä. Hinta ja tuotteen tarkka nimi mukaan eikä mitään juu kerran tilasin kännykkäkuoret ja ne oli ihan hyvii tyylisiä juttuja. Myös pettymyksiä voi listata jotta tiedän mitä välttää.
Kommentit (21)
Näihin ei pety
- aidot Xiaomin tuotteet
- aidot Convoyn taskulamput
- 9 ledin ja 3 AAA pariston taskulamput dollarilla, hinta/laatu kohdallaan, samat maksaa täällä halpakaupoissa 4-5 e
Aitojen ongelma on tietenkin mistä niitä saa varmasti :)
Mitä tahansa tavara joka tulee mieleen, jos kiinasta löydy niin ei sitten mistään.
Näihin voi pettyä
- vaatteet, yksi koko omaa suurempi ei riitä ja vaikka olisi tietolapun mukaan 100 % puuvilla niin voi olla hiostavaa polyesteriä tms., muoto ja mittasuhteetkin voi olla mitä sattuu
- taskulamput joille luvataan hurjia kirkkausarvoja, ei se pieni akku/paristo vaan jaksa antaa valoa vaikka olisi mikä ledi
Vierailija kirjoitti:
Näihin ei pety
- aidot Xiaomin tuotteet
- aidot Convoyn taskulamput
- 9 ledin ja 3 AAA pariston taskulamput dollarilla, hinta/laatu kohdallaan, samat maksaa täällä halpakaupoissa 4-5 eAitojen ongelma on tietenkin mistä niitä saa varmasti :)
Eikö noissa xiaomin tuotteissa ole se ongelma ettei ole play kauppa? Vaikka saisikin sillä esiasennettuna tilattua niin miten sitten androidin päivitykset? Onko niissä jotain tsinksi äppejä mitä ei saa pois asennettua?
No ei mitään. Mitä et suomesta löydä sitä et tarvi. Hukutaan krääsään ja huonolaatuiseen tavaraan ilman kiinasta tilailujakin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noissa xiaomin tuotteissa ole se ongelma ettei ole play kauppa? Vaikka saisikin sillä esiasennettuna tilattua niin miten sitten androidin päivitykset? Onko niissä jotain tsinksi äppejä mitä ei saa pois asennettua?
En tarkoittanut puhelimia, kyllähän ne on hyvässä maineessa mutta tosiaan voi joutua säätämään romien kanssa. Xiaomilla on laaja tuotevalikoima jotka ovat siis yleisesti ottaen hyvin tehtyjä eikä sitä halvinta roskaa.
Harrastus- ja askartelutarvikkeita, tuotteita on miljoonia, niin vaikea on ruveta veikkailemaan, mitä ap ehkä haluaisi harrastaa.
Vinkatkaa joku sivusto mistä tilata.
Ebay ja AliExpress tarjoaa oikeastaan kaiken. Joitain tiettyjä tuotteita voi ostaa tietystä verkkokaupasta mutta ilman tarkempia tietoja ei kannata luetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut puhelimia, kyllähän ne on hyvässä maineessa mutta tosiaan voi joutua säätämään romien kanssa. Xiaomilla on laaja tuotevalikoima jotka ovat siis yleisesti ottaen hyvin tehtyjä eikä sitä halvinta roskaa.
Mitä muuta niillä on kuin puhelimia?
Vierailija kirjoitti:
Harrastus- ja askartelutarvikkeita, tuotteita on miljoonia, niin vaikea on ruveta veikkailemaan, mitä ap ehkä haluaisi harrastaa.
Noh vaikkapa jotain terveyteen ja liikuntaan liittyviä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa tavara joka tulee mieleen, jos kiinasta löydy niin ei sitten mistään.
Kissan tai ihmisen ruokaa ei nyt ainakaan. Kuulemma pysyvät väärentämään kananmuniakin.
Kännykän suojakalvo, maksoi jotain alle 50 senttiä. San tavara Suomessa helposti yli 10€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan tai ihmisen ruokaa ei nyt ainakaan. Kuulemma pysyvät väärentämään kananmuniakin.
Eikä meikkejä. Tytär tilasi huulikiiltoja ja se mönjä liimasi huulet yhteen.
Mä olen tilannut kaksi mattoa ja kahdet kengät. Olen tyytyväinen.
Erityisen tyytyväinen olen talvikenkiin, jotka maksoi 11e postikuluineen ja ovat mulla jo toista talvea käytössä.
Myös keittiön matto on ihana. Etsin mieluista mattoa monta kuukautta ja wishiltä sitten löytyi. 19e postikuluineen, 65x170 cm.
Vaatteissa ja kengissä kannattaa ottaa omaa numeroa 1-2 numeroa isompi.
Mulle käynyt vielä hyvä tuuri kun tavarat tulleet parissa viikossa.
Tilasin kissalle tarvikkeita, mutta ne on viipynyt jo 2kk.