Miten paljon seurustelunne alussa vaihdoitte viestejä? Mikä on sopiva määrä?
Kertokaas vähän.
Meillä on miehen kanssa molemminpuolista kyselyä, ehkä mies enemmän aktiivinen tällä hetkellä.
Pitkiä viestejä vaihdellaan n. 2-3 kertaa päivässä, viikonloppuisin enemmän. Sitten on jotain hymiöitä ja hassuttelujuttuja. Onko sopiva määrä?
Kommentit (11)
Näin 18v myöhemmin täytyy myöntää, että enpä muista edes sitä mitä niissä luki (paitsi yhden). Koskaan ei viestitelty työaikana muuta kuin asiaa joka ei voi odottaa (muuttuneet aikataulut tms).
Eka vuosi asuttiin eri kaupungeissa eikä kummallakaan ollut sähköpostia kotona :)
Meidän seurustelun alussa meillä kummallakaan ei ollut edes kännykkää. Eikä paljon kenelläkään muullakaan taviksella.
-70 luvulla ei viestejä lähetelty .. Poikaystävä oli merillä kirjeet kulki viikon viiveellä joskus pitempäänkin. Toisaalta ihan hyväkin ei tarvi aina olla tavoitettavissa... Ja miten mahtavaa oli saada ja lukea niitä kirjeitä pitkän odotuksen jälkeen
Minusta viestittely on vaarallista kun toista ei tunne kunnolla. Väärien tulkintojen on vaara suuri ja rivienvälistä on turha yrittää mitään lukea. Minusta kannattaisi keskittyä puhumaan kun tavataan tai puhua puhelimessa. Miksi ihmeessä sitä pitäisi viestitellä koko ajan?
200-300 viestiä päivässä. Muuten tulee ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun ainoa tehtäväsi päivässä lähetellä viestejä ihastuksellesi? Mites työt tai muu elämä sujuu?
Tuohan on jo vainoamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun ainoa tehtäväsi päivässä lähetellä viestejä ihastuksellesi? Mites työt tai muu elämä sujuu?
Tuohan on jo vainoamista!
tämä!
mä en ymmärrä miten ne himoviestittelijät ehtii tehdä muta sen viestittleyn ohessa.
Kirjeitä kirjoitettiin 70-luvulla. Mies oli intissä, kun alettiin seurustella. Joskus soitettiin lankapuhelimella yli tunnin mittaisia puheluja.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloista takertumista , ahdistaa toisen nurkkaan
Mulla ollut 10 viestiä viikossa, ettei luule että olen epätoivoinen.
Paha vaan että tuli käytettyä vahingossa kaikki 10 jo tiistaihin mennessä ja olen nyt ollut loppuviikon vastaamatta viesteihin.
En ole koskaan laskenut, mutta varmasti kymmeniäkin.