Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hemmetti! Työnantaja antoi mun puhelinnumeron vaihtamatta uudelle työntekijälle, nyt valittavat kun siihen tulee vielä mulle viestejä

Vierailija
25.01.2018 |

Siis voiko olla mitään tyhmempää? Olin työssä, johon kuului laaja ihmisten kontaktoiminen ympäri maata ja maailmaa.

Minulla oli alunperinkin oma puhelinliittymä sivutoimiluvan takia, jonka takia töissä aloittaessa työnantaja toivoi, että ottaisin erillisen puhelinliittymän heidän juttuihinsa, vaikka periaatteessa työsuhteeseen kuului kokonainen työsuhde-etu jossa puhelinta voi käyttää myös omiin juttuihin. Eli minulle avattiin työnantajan toimesta täysin uusi liittymä ja siis myös numero tuota työtä varten.

No, lähtö työsuhteesta tuli vuodenvaihteessa, työnantajan halusta hyvin nopeasti. Lähtöjuttuja hoitaessa sovittiin vain, etten halua siirtää työnumeroa itselleni kun itsellä on tosiaan koko ajan ollut tuo oma erillinen puhelinliittymä. Mailitse ilmoitin kyllä juuri asiaankuuluvasti kaikille yhteistyökumppaneille, että olen siirtymässä uusiin tehtäviin ja kehen olla jatkossa yhteydessä.

No, oletin ilman muuta, että työnantaja sulkee liittymän.

Mutta mitä kävikään!!!! Nyt sieltä ilmoitettiin paniikissa, että ovat antaneet minun entisen puhelimeni SIM-kortteineen kaikkineen jollekin uudelle työntekijälle joka on kuitenkin täysin eri tehtävissä, eli että se tasan sama puhelinnumero sitten vain siirtyi hänelle ilman mitään. Ja nyt tämä uusi sitten saa kuulemma "spämmiä" puhelimeensa kun ihan vieraat ihmiset soittelevat ja viestittelevät - minun tehtäviin kun tosiaan kuului tuo, että paljon myyjät, yhteistyötä haluavat, yms. ottivat spontaanisti yhteyttä, joten kaikkia ei tietysti tuo maili tavoittanut.

Eli siis työnantaja ei sulkenut liittymää, ei edes kysynyt tai sanonut siitä mitään, eikä suostu tekemään vieläkään asialle mitään. Liittymää ei kuulemma voi sulkea ja ottaa tälle uudelle työntekijälle omaa, kun on kuulemma jo käyntikortit painettu.

Joten vaativat, että minä jotenkin maagisesti lopettaisin yhteydenotot puhelimeen!!!!Mutta en omista kyseistä liittymää, joten en voi tehdä sille mitään, markkinointikielto ei tässä tapauksessa auta kun kyse ei ole markkinoinnista vaan ammatillisista yhteydenotoista .... mutta MINUN pitäisi silti ratkaista asia! Eli jotenkin maagisesti keksiä, kuka tuntematon taho saattaa soittaa tai viestittää ja ilmoittaa heille kaikille, että numero ei ole enää minun ...

Ei oikeasti, mitä hemmettiä tässä tehdä? Kaikilla kontakteilla on tosiaan päivitetyt yhteystiedot, mutta en minä voi olla ajatustenlukija ja arvata, kuka saattaisi laittaa minulle tekstaria tai soittaa noista kaikista tahoista joiden listoilla tuo mun numero on.

No jotain keksin ja sitten vain sanon että sori, itsepä mokasitte ja teitte tosi tyhmästi mutta hemmetti miten voidaankin koko ajan jossain paikassa sotkea .... kai sitä nyt maalaisjärkikin sanoisi, että numero kannattaa lakkauttaa ja antaa jollekin toiselle uusi, kun muutenhan tulee juuri tuollainen sekasotku ....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo asia kuulu sulle enää mitenkään. Sano vaan, että "Sori, mutta en voi auttaa."

Vierailija
2/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle millään lailla. Ei sinun tarvitse edes vastata ex työnantajan puheluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tee yhtään mitään, jos kerta työnantajakin on entinen. Niin makaa kuin petaa, eikä se ole enää sun ongelmas millään lailla.

Vierailija
5/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaapa ihan hirveästi teettää uudet käyntikortit... taitaa mennä firmalla kehnosti.

Laittaisin työnantajan numeron ja sen entisen työnumerosi oman puhelimen estolistalle ja unohtaisin koko paskalafkan tyhmine pomoineen. 

Vierailija
6/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeesti ihmetyttää että miten tuo pomo hoitaa pomon hommia tai mitään isompia asioita, jos saa tuollaisen ongelman rakennettua jo yhdestä puhelinliittymästä.