nainen, hävettääkö sinua olla takaapäin asennossa kun
pylly ja kaikki näkyy :D mua hävettää :D sit viel jos on karvoja jollain XDDD
Kommentit (63)
Tuohon on hyvä ratkaisu. Harjoittaa yhdyntää vain pimeellä tai peiton alla jos ei kestä näkemäänsä.
Myönnän, että hävettää. Laitan nuoruuden piikkiin
N18
voiko mies ajatella että hyyyiii :DD jos ei vaa kehtaa sanoo XDD
Minua hävettää tuijottaa muijan persreikää kun jyskytän sitä takaapäin.
Ajele ne karvat pois, ei ole noin vaikeata.
Ei hävetä, mutta en pidä siitä asennosta. Mieluiten ratsastan. Siten saan ainoastaan hyvät orkut.
Kyllä se halut vie jos seksin aikana pylly näkyy :(
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän "hyi", kun joskus se pyypyy hieman haiskahtaakin .
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ehtisi siinä tilanteessa ajatella, että hyyiiii.
Olen vastannut jo monta kertaa mutta kertauksena:
Naisen (sheivattu) pyllyreikä on todella kiihottava.
Voisit laittaa siihen laastarin päälle.
Multa ainakin tulee heti jos alan takaapäin muijaa naimaan. Ei haittaa näkymät vaan päin vastoin.
Työntäisin tekonyrkin perseeseeni että ei kakkareikä näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella meistä on perse. Jokaisella on perseessä enemmän tai vähemmän karvoja. Jos se sinua hävettää, et ole vielä kyllin kypsä harrastamaan seksiä. Tai sitten seksikumppanisi on väärä.
Jokaisella meillä on perse, siinä olet oikeassa. Mutta jotkut naiset onneksi pitävät huolta muustakin kuin bikinirajoista.
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettää tuijottaa muijan persreikää kun jyskytän sitä takaapäin.
Mua inhottaa se pyllyn haju vaik silmät pidän kiinni. Pahimmissa tapauksissa seisokki häviää.
Ehkä alkavaa imptenssia.
Karvainen ja hikinen kakkareikä siinä silmien edessä ruskean vaon keskellä. Ei puutu kuin suomalaiselle naiselle tyypilliset pukamat tuosta herccunäystä. 🤢
Ei paljon auta hävetä, jos haluaa seksiä. Ainoa asento, joka onnistuu. Olen 187kg. Karvojani en ole nähnyt vuosiin.
Jokaisella meistä on perse. Jokaisella on perseessä enemmän tai vähemmän karvoja. Jos se sinua hävettää, et ole vielä kyllin kypsä harrastamaan seksiä. Tai sitten seksikumppanisi on väärä.