Aion pakottaa mieheni lapsen tekoon
Kommentit (11)
Jos yh- elämä on se mitä haluat niin siitä vaan.
Jospa sillä ei seiso enää koskaan, sinun kanssasi, kun joutuu tuollaisen uhkavaatimuksen eteen.
Toivottavasti hän löytää hyvän naisen siihen tarkoitukseen.
Aion pakoittaa mieheni lapsien tekoon! Että niin.
Vierailija kirjoitti:
Tai muuten otan eron jos hän ei suostu.
- Luulempa, että jos miehesi on jyrkästi ja ehdottomasti sitä mieltä, että hän ei halua saada lasta, niin todennäköisesti ero saattaa olla parempi ratkaisu. Ja yrittää saada lapsi(a) sellaisen kanssa, joka on valmis sitoutumaan ja jakamaan yksinkertaistaen mahd. lapsen myötä syntyvät kulut ja menot, ainakin noin seuraavat hieman vajaa parikymmentä vuotta eteenpäin.
Yleisest on toki tiedossa, että helpompi mies pakottaa isäksi kuin nainen äidiksi. Mutta olisi myö aika oppia ja ymmärtää, että ei niitä lapsia aina onnistu "tekemään" ja saamaan vaikka kuinka haluaisi tai tahtoisi.
Ei onnistu, vain naiset voivat tehdä lapsia, aluksi tietysti tarvitset miestä tai spermaa. Kasvattaminenkin jää enimmäkseen sinulle, muutaman poikkeuksen tästä tosin tiedän. Etsi mies jota ei tarvitse pakottaa, seuraavat 20v ovat silloin helpompia.
Minä pakotin. En kuitenkaan salassa vaan painostin aloittamaan yrityksen. Syntyi lapsi ja sille ihana isä. Jos olisin odottanut miehen haluavan alkaa yrittämään lasta, ei lasta vieläkään olisi. Oltiin molemmat yli 33-v, nyt jo pitkälti yli 40-v. Jouduttiin yrittämään kauan ja hoitojen aloituksin oli jo sovittu (vika minussa).
Minun peruste oli se, että yksin olisin pystynyt lapsen saamaan rahalla hoidoilla, mutta naimisissa en. Sanoin, että jos yhtä lasta ei yritetä tehdä, eroan ennen kuin olen liian vanha lapsen yksin saamaan.
Ota ero ja ota mies joka haluaa lapsia. Joudut ehkä laskemaan rimaa, mutta minkäs teet...
Mikä mahtaisikaan olla reaktio, jos mies uhoaisi, että hän pakottaa naisensa synnyttämään hänelle lapsen...
Vierailija kirjoitti:
Minä pakotin. En kuitenkaan salassa vaan painostin aloittamaan yrityksen. Syntyi lapsi ja sille ihana isä. Jos olisin odottanut miehen haluavan alkaa yrittämään lasta, ei lasta vieläkään olisi. Oltiin molemmat yli 33-v, nyt jo pitkälti yli 40-v. Jouduttiin yrittämään kauan ja hoitojen aloituksin oli jo sovittu (vika minussa).
Minun peruste oli se, että yksin olisin pystynyt lapsen saamaan rahalla hoidoilla, mutta naimisissa en. Sanoin, että jos yhtä lasta ei yritetä tehdä, eroan ennen kuin olen liian vanha lapsen yksin saamaan.
Kun ei osaa tarpeeksi hyvin perustella tahtoan niin uhkailu auttaa aina. Neuvotteleminen on yliarvostettua!
T: gangsteri
Älä tule tänne sitten valittamaan shaissea vauva-arkea