Työkaveri on lajitellut numeroidut arkistot oikealta vasemmalle ? Syytä huolestua
Eli ovat hänen toimistossaan siistissä numerojärjestyksessä 1-20 jokainen omalla paikalleen, mutta hän pistänyt ne oikealta vasemmalle eli ykkönen hyllyn oikeassa laidassa ja 20 vasemmassa.
Eikö ole aika outoa??
Kyllä minä ainakin järjestäisin ihan luonnostaan niin, että ykkösestä alkaa ja suurenee oikealle eikä niin että oikealta alkaa ja numerot suurenevat vasemmalle..
Työkaveri tekee myös paljon kirjoitusvirheitä ja ennen kuin alatte minua moralisoimaan niin tekstini virheet puhtaasti näppäilyvirheistä, mutta runsaasti yhdyssana virheitä käsin kirjottaessakin!
Kommentit (6)
Arkistoi mapit laskevassa järjestyksessä? Ei siinä ole mitään outoa, jokainen taaplaa tavallaan. Olisin enemmän huolissani siitä että tämä on pakonomaista. Itse taas olen aika huolimaton, epäsäännöllinen ja spontaani, joten minulla nuo mapit ois ihan hujanhajan pöydällä. Kehottaisin kuitenkin sanomaan tolle sun työkaverille että löysää vannetta ja ottaa rennommin.
yhdys sana virheitä
yhdyssana virheitä
yhdyssanavirheitä
yhdys sanavirheitä
En usko.
Työkaveri pöytä on hyllyn vasemmalla puolella ja tarvitsee useimiten alkupään mappeja eli joutuu kävellä pitkällä hakemaan niitä..
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Työkaveri pöytä on hyllyn vasemmalla puolella ja tarvitsee useimiten alkupään mappeja eli joutuu kävellä pitkällä hakemaan niitä..
T. Ap
No ehkä se kävely onkin se avainsana. Haluaa aina välillä jaloitella ettei jumitu pöydän ääreen? Myönnän, että mun OCD ei kyllä kestäisi tuollaista järjestystä, Menisin varmaan yöllä salaa toimistolle korjaamaan ne "oikein" :D
Luultavimmin jonkinlaista hahmotusongelmaa, kaikki eivät ooe edes tietoisia ongelmistaan.