Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksän ja nyksän taistelu - kummatkin haluaa olla mun sankareita

Vierailija
25.01.2018 |

Mikä miehiä vaivaa? Tai lähemmin mun eksää. Hänellä on ollut tyttöystävä jo pitkään, mutta nyt kun itse rakastuin totaalisesti ja aloitin seurustelun, hän on alkanut lähestyä. Hän haluaa auttaa minua, valittaa minulle omista asioistaan ja hakee sääliä, pahoittelee ja katuu, että oli aikoinaan minulle huono mies. Nyksä sen sijaan ei voi sietää eksääni koska tietää, että hän petti minua. Meillä on kuitenkin eksän kanssa yhteinen lapsi, joten tekemisissä pitää olla. Ihan selkeästi näiden kahden välillä on nyt jonkinlainen kilpailu.

Mitenköhän nuo kaksi joskus selviää yhtä aikaa lasten synttäreillä ja muissa juhlissa? 🤔

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sun ei _tarvisi_ olla sun eksän kanssa niin tiiviissä puheyhteydessä kuin nyt olet, mitä ilmeisimmin, niin kai se uusi tuntee itsensä uhatuksi ja yrittää näyttää olevansa parempi mies. Että mitä jos päästäisit molemmat pinteestä ja tekisit kummallekin selväksi kuka se sun valinta on, että toinen voisi lakata yrittämästä sotkeutua teidän väliin ja toisen ei tarvis olla jatkuvalla puolustuslinjalla.

Vierailija
2/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö yhtään huoleta että exäsi haluaa säälipisteitä sulta? Ja etkö ymmärrä miltä nyksästäsi tuntuu/ajattelee?

No nauti tilanteestasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Mä olen kyllä tehnyt täysin selväksi eksälle että takaisin ei ole enää paluuta. Näin on ollut jo pitkään.

Onhan tämä kieltämättä kutkuttava tilanne, kun miehet tappelee minusta.

Ap

Vierailija
4/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et taida olla ollut ennen kovin suosittu? Etkä luultavasti tai ainakaan toivottavasti yli 20v...

Vierailija
5/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Mä olen kyllä tehnyt täysin selväksi eksälle että takaisin ei ole enää paluuta. Näin on ollut jo pitkään.

Ap

No ilmeisesti et tarpeeksi hyvin.

Vierailija
6/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vanha suola alkaa heti janottaan kun entisellä on vientiä. Jos todella nyxäsi kanssa haluat tulevaisuutta, käsket häntä lopettamaan menneisyyden haikailun ja teroitat tarkasti että teillä ei ole yhteistä tulevaisuutta parina vaikka hän olisi viimeinen mies maan päällä.

Kyse ei ole siis mistään kilpailusta jossa olet palkinto, vaan exäsi omistushaluisuudesta ja nyxääsi inhottaa tilanne, kun joku roikkuu parisuhteenne helmoissa märisemässä entisen perään.

Vierailija
7/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et taida olla ollut ennen kovin suosittu? Etkä luultavasti tai ainakaan toivottavasti yli 20v...

Olen jo 41 vuotta. 😁

Vierailija
8/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on nykyinen ja ex on ex, vaikka kaveri oliskin.

Eli nykyinen tulee ensin, ja ex ulkopuolinen ja sillä sipuli. En ymmärrä mitä ihmettä sinä ap oikein arvot? Jos et tajua, niin kummassa elät? menneisyydessä vai katse tulevaisuuteen? Joten siinä vaiheessa ex ukon tunnontuskat ovat hänen omia ongelmiaan.

Vierailija
9/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa 16 vuotiaalta ap.

Mutta näköjään 41v.

Vierailija
10/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ethän ole tehnyt koska se entinen yhä kitisee perääsi ja sinä nautit tilanteesta. Jos tosissasi olisit sanonut, niin exäsi ymmärtäisi yskän ja lopettaisi käytöksensä.

Ilmeisesti nykyisellä parisuhteellasi ei ole paljon väliä kun sen noin idioottimaisesti vaarannat oman mielihyvän vuoksi.

Vierailija
11/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No varmasti on kutkuttava tilanne, mutta kelaappa nyt asiaa järjellä.. jos sinä et tee niitä rajanvetoja, niin tosta voi syntyä aikamoinen soppa, jossa kellään ei ole yhtään kivaa. Tuskin se sinäkään kauaa katsoisit, jos nykyisen miehen ex siippa hämmentäisi soppaa, ja ukko vaan myhistelisi. Joten aikuistu, ja vihellä peli poikki. Ei se paska siellä housuissa kauaa lämmitä, jos asian voi näin ilmaista.

Vierailija
12/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoo no nauti huomiosta! Voisit myös tahallaan härnätä nyxää ja johtaa harhaan exää :)

Vierailija
13/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäkö miehiä vaivaa?

Lyhyesti antamiesi tietojen mukaan heitä vaivaa sinä.

Sinä, jota tuo tilanne kutkuttaa, joten roikutat eksääsi langanpäässä ja samalla langalla teet hirttosilmukan nykyisen suhteesi kaulaan.

Vierailija
14/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäkö miehiä vaivaa?

Lyhyesti antamiesi tietojen mukaan heitä vaivaa sinä.

Sinä, jota tuo tilanne kutkuttaa, joten roikutat eksääsi langanpäässä ja samalla langalla teet hirttosilmukan nykyisen suhteesi kaulaan.

Ja ajattelisit edes sitä lastasi, kuinka hyväksi hänelle on kun sinä jatkat tuota?

Vierailija
15/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan vietti ja peli, exä yrittää vielä kerran valloittaa eli voittaa pelin, ap:n suosion. Kuka on kukko tunkiolla tyyliin. Moni mies nauttii valloittamisesta ja ei loppujen lopuksi tarvitse naisen olla mikään ihmeellinen kleopatra, kunhan saa mitellä voimiaan tai vetovoimiaan.

Ja kun nainen on valloitettu takaisin niin ei se sitten enää niin kiinnostakaan, kunhan ei ole kenenkään muun kanssa vaan sopivasti haikailee perään. Eihän se mies olisi muuten jättänytkään jos olisi tosissaan halunnut olla. Rakastunut mies ei riskeeraa, valtaan tai valloitukseen itserakastanut mies pelaa lemmellä jatkuvasti.

Aika monessa erotilanteessa näkyy valloittamisen meininki.

Vierailija
16/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtävä ei ole kuunnella exän valitusta asioistaan, nalkutuksen kuuntelu voi tappaa aivosoluja tutkimuksen mukaan, kuunnelkoon nykyinen kumppaninsa. Exäsi voi viettää erikseen synttäriä lapsen kanssa, lahja riittää.

Päätä kumman kanssa haluat olla? Kilpailuasetelma ei ole oikein kumpaakaan kohtaan, vaikka miehet haluavat kilpailla /metsästää vaikeasti saavutettavia naisia, varsinkaan nykyistä kohtaan. Jos se ei ole exä jonka kanssa aiot, älä luo turhaa toivoa. Jos hän kokee huonoa omaatuntoa jostain, pystyykö hän pääsemään siitä yli vai mikä painaa

Vierailija
17/17 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä tarkoitat sillä että molemmat haluaa olla sun sankareita? Mistä sut pitää pelastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi