Olenko akateemikko jos olen
Kommentit (14)
Jos ap ihan ekaksi perehtyisit siihen mikä akateemikko on. Sen vois kertoa että susta ei sellaista tule ikinä eikä missään olosuhteissa vaikka oisit tohtori.
Ei kelpaa avoimen yliopiston kurssit tai amk. Akateemikot valmistuu yliopistosta
Vierailija kirjoitti:
oletko yksi kahdestatoista
Akateemikkojen maksimimäärä on nykyään 16.
Vierailija kirjoitti:
Maisterit vasta on akateemikkoja.
Tartun provoosi, mutta pakko silti sanoa, että kyllä siihen akateemikkouteen vähän enemmän vaaditaan kuin maisterin tutkinto.
aka tee mikko
Juotko paljon teetä?
Vierailija kirjoitti:
Maisterit vasta on akateemikkoja.
Myös diploomi-insinöörit on akateemikkoja.
Olen suvun ensimmäinen akateemikko ja ylpeä siitä.
Onko tasavallan presidentti nimittänyt sinut akateemikoksi poikkeuksellisten tieteellisten tai taiteellisten saavutustesi johdosta? Jos kerran on, niin sitten kaiketi olet.
Kävin sosionomi (YAMK) tutkinnon ja sain sielä myös englannikielisen todistuksen, jonka voisi suomentaa "sosiaalityön maisteri" jolla ei kuitenkaan tarkoiteta sosiaalityöntekijää, joka on eri täällä Suomessa, vaikka ei ehkä muualla Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tasavallan presidentti nimittänyt sinut akateemikoksi poikkeuksellisten tieteellisten tai taiteellisten saavutustesi johdosta? Jos kerran on, niin sitten kaiketi olet.
Ihania tosikkoja täällä, jotka jaksavat vastailla näihin provoihin.
Minä olen akatonmikko. Ollut sitä jo 40 vuotta ja todennäköisesti myös tästä eteenpäinkin tappiin asti.
oletko yksi kahdestatoista