Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt asiakaspalveluun ja kunnon töiden puutteeseen, että mielessä pyörii jo väkivaltaisia fantasioita!

Vierailija
25.01.2018 |

Olen siis ollut ravintolassa, kaupassa, contact centerissä ja aulapalvelussa. Aulapalvelu oli ihan ok, lähinnä aikuisia, hyvinkäyttäytyviä yritysvieraita ja rauhallinen ympäristö, 8-16 pääsääntöisesti arkisin.

Tällä hetkellä työskentelen huoltoasemalla ja vihaan työtäni joka tavalla. Vuorotyö, jatkuva kiire ja paine tehdä enemmän ja nopeammin, meluisaa, pitäisi tehdä sataa asiaa kerralla. Lisäksi ihmiset käyvät yhä vaativammiksi ja hankalimmiksi vuosi vuodelta.
Paikalliset pikkupojat/muut koululaiset ramppaavat joka päivä, yrittävät keinolla millä hyvänsä salaa pelikoneille, varastavat karkkia, ja haistattelevat päin naama ihan pokalla kun puutun asiaan. Ja sotkevat tietty, eivätkä kehoituksista huolimatta korjaa jälkiään. Ei mitään tapoja, raivostuttavia pikkunilkkejä! Erityisesti tämä ryhmä saa verenpaineeni nousemaan, kun joka päivä sama sirkus. Porttikieltoja jaellaan, ei auta kuin hetken. Ja pomo ei tykkää, jos maksavia asiakkaita ei päästetä sisälle.

Ja kaikki tämä tietty "huikealla" palkalla!

Sietokykyni rajat alkavat tulla vastaan, ei tämän tällaista pitäisi olla. Eikä ihmisen pitäisi olla likasanko, johon asiakkaat purkavat pahan olonsa. Olen alkanut vittuilla samalla mitalla takaisin, odotan jopa potkuja. Päässäni pyörii välillä väkivaltafantasioita. Pääsisi ansiosidonnaiselle lepäämään. Tai sitten saikulle.

Mulla on korkeakoulututkinto, mutta alan työt ovat todella tiukassa, vain hyvin satunnaisia pätkiä joskus. Mä en jaksa enää, ei itsensä elättäminen saisi olla näin kamalaa. Suunnittelen potkujen hankkimista ja sitä ansiosidonnaista ihan tosissani, ei näitä hommia voi tehdä. Siinähän kärvistelevät työvpimapulassa paskaduuneinen ja ihmettelevät, kun tekijöitä ei löydy.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Odotan itsekin määräaikaisuuden päättymistä ensi kuussa. Sitten koittaa ansiosidonnainen. Vakinaistamista tarjosivat, mutta vain kuolleen ruumiini yli. Voisin harkita jos saisi tehdä vain aamuvuoroa ja viikonloput vapaat.

T: Huoltiksen täti

Vierailija
2/3 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kunnioitusta..puhut nyt toisten ihmisten lapsista.

Pelottaa noi sun väkivalta fantasiat..onko sinua lyöty lapsena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse unelmatyötäni nykyään tekevänä mietin usein, kuinkahan moni työtätekevä joutuu kamppailemaan tuollaisten tuntemisten kanssa? Tai sitten että työ muutoin on tylsää tai epäsopivaa itselle.

Vastikään osui jostain silmään juttu, jossa todettiin, että työssäviihtymättömyyden takana on lähes aina huono johto. Ap:n työympäristö ei kuulosta inhimilliseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän