Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisesta joka ei käy kampaajalla?

Vierailija
25.01.2018 |

Mitä mieltä olet sellaisesta naisesta, joka ei selvästi käy kampaajalla ollenkaan vaan pitää tukkaa sellaisenaan auki tai sitten huolettomalla ponnarilla/nutturalla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään, koska olen itse sellainen.

Vierailija
2/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden pääkarvat tarpeeksi itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Minä käyn viiden viikon välein kampaajalla, mutta pidän silti usein töissä hiuksia ponnarilla/nutturalla/ranskalaisella tai muulla (päätä kiertävällä) letillä. Vihaan sitä, kun hiukset valahtavat silmille, eikä se ole tuulisella ilmallakaan kovinkaan kätevää. 

Että ei mun mielestä voi pelkän kampauksen perusteella päätellä, käykö nainen kampaajalla vai ei. :)

Vierailija
4/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle toisten asiat eikä kiinnosta sen vertaa että  uhraisin aikaani moisen miettimiseen. Miksi sinä ap tuhlaat elämääsi tuohon ?

Vierailija
5/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v nainen ja käynyt kampaajalla viimeksi 12-vuotiaana. Mulla on tummanruskea pitkä tukka. Värjään todella helposti hiukseni marketista saatavalla chocolate- sävyllä 10e paketti ja oikein hyvä lopputulos tulee. Hiusten latvat tasoitan itse sillon kun siltä tuntuu. Miksi hitossa mä kävisin kampaajalla? Ei kerta kaikkiaan mitään tarvetta. 😂

Vierailija
6/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt musta :D Koskaan en ole eläissäni vielä käynyt kampaajalla. Leikkaan latvat itse kun on tarvetta ja joskus laitan jotain väriä vaan nyt ollut pari vuotta oma luonnonvaalea väri päässä. Tutut ja tuntemattomat kehuu jatkuvasti pitkää, paksua ja tervettä tukkaa. En juurikaan käytä hiusspraytä tai mitään muutakaan tököttejä. Aragonöljyä laitan välillä pesun jälkeen latvoihin. Eivät näytä hoitamattomilta vaikken kampaajalla käykään tai tee mitään monimutkaisia kampauksia päähäni. 

Vierailija
7/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva käy nykyään kampaajalla.. tutuista naisista vain yksi käy ja hänkin perhetutulla.

Vierailija
8/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tyytyväinen lähtiessäni kampaajalta, joten on erittäin helppoa olla käymättä siellä. Muutenkin käsittämätöntä rahan tuhlausta, saattaa maksaa lähemmäs 200e värjäys pitkään tukkaan etkä ole edes tyytyväinen lopputulokseen, hyi!

Vierailija
9/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

No. Minä käyn viiden viikon välein kampaajalla, mutta pidän silti usein töissä hiuksia ponnarilla/nutturalla/ranskalaisella tai muulla (päätä kiertävällä) letillä. Vihaan sitä, kun hiukset valahtavat silmille, eikä se ole tuulisella ilmallakaan kovinkaan kätevää. 

Että ei mun mielestä voi pelkän kampauksen perusteella päätellä, käykö nainen kampaajalla vai ei. :)

Mitä sun hiuksille tehdään, kun käyt viiden viikon välein kampaajalla? 

Vierailija
10/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka varmaan kaipaa kampaajalla käyntiä jatkuvasti ja mallin pitämistä jossain kunnossa, mutta pitkät hiukset ei kaipaa. Antaa tukan vaan kasvaa, näyttää hyvältä sellaisenaan!

Vierailija
11/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää auki tai nutturalla tai ponnarilla, ei se tarkoita, ettei käy kampaajalla. Käydäänhän sitä tasoittamassa. Ja mitä siitä, vaikka joku sukulainen tasoittaisi, ei siinäkään ole mitään vikaa. Kertoo vain hyvästä itsetunnosta. Kampaajalla kovasti käyvät ovat vähän surkuhupaisia. Hiusten täytyy olla pese ja pidä.

Vierailija
12/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt, tyttäreni häihin halusin nutturakampauksen. En tykännyt siitä. Muulloin värjään itse ja mieheni tasoittaa pitkät hiukseni pyydettäessä. En millään pysty istumaan kauaa paikoillani, en kestäisi monen tunnin värjäysleikkauskampaussessioita! Ja se kampaamoiden haju, astamkohtaus vaanii jo ohimennessä.

Vierailija
13/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja suorat ja kiiltävät hiukset, kauniin väriset eikä harmaita. Ei tarvita kampaajaa, latvojen leikkauksessa ei tarvita loppututkintoa. Luonnolliset hiukset on kauniit, jos ne ovat hyvin hoidetut. Ihan parhaat.

Vierailija
14/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen käynyt, tyttäreni häihin halusin nutturakampauksen. En tykännyt siitä. Muulloin värjään itse ja mieheni tasoittaa pitkät hiukseni pyydettäessä. En millään pysty istumaan kauaa paikoillani, en kestäisi monen tunnin värjäysleikkauskampaussessioita! Ja se kampaamoiden haju, astamkohtaus vaanii jo ohimennessä.

Näköjään jo ajatellessakin tulee astmakohtaus, kun en osannut kirjoittaakaan oikein.

Vierailija
15/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen säästeliäs ihminen enkä tuhlaa rahaa moiseen hömppään kun hoidan itse hiukseni todella paljon halvemmalla. Olen tehnyt itsestäni rikkaan omilla valinnoillani.

Vierailija
16/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisin? Miksi mun pitäisi käydä kampaajalla? :D

Vierailija
17/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka varmaan kaipaa kampaajalla käyntiä jatkuvasti ja mallin pitämistä jossain kunnossa, mutta pitkät hiukset ei kaipaa. Antaa tukan vaan kasvaa, näyttää hyvältä sellaisenaan!

Näin. Mullekin kampaajat aina halusivat leikata lyhyen mallin, jota olisi sitten joutunut aina käymään leikkauttamassa takaisin malliin. Ymmärrän toki, että osaksi myös sen takia, että minulla on hennot hiukset, ja monista kampaajista ainoastaan lyhyt malli tuntuu olevan sopiva hentohiuksiselle naiselle. Itse en ole ihan samaa mieltä. Omaan arkeen ja tyyliinkään se vain ei sopinut. Tykkään pitkistä hiuksista ja minusta helpompaa on tehdä juuri niitä nopeita nuttura-, sykerö-, letti-, ja ponnarikampauksia, kuin muotoilla ja föönailla erilaisten tököttien avulla lyhyitä hiuksia muotoon.

Olen siis tehnyt kompromissin ja antanut hiusten kasvaa solisluuhun asti. Sitä pitemmät jos hiukset olisivat, niin hentous ja hiusten ohuus alkaisi jo näkyä liikaa. Mutta tämä pituus on ihan passeli minulle ja helpottaa käsittelyä valtavasti. Hiukset näyttävät vielä ok:lta auki ollessaan, ovat tarpeeksi pitkät erilaisiin kampauksiin ja pystyn itse tasoittamaan ne helposti. Kasvatin myös oman värin takaisin, joten tarvetta kampaamokäynneille ei enää ole. Sieltä paljastui muuten ihan kiva ruskea väri, vaikka kampaajat olivat aina väittäneet juurikasvuani harmaaksi!

Vierailija
18/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan käy. Yli 20 vuotta sitten viimeksi. Pitkä, hyväkuntoinen tukka, joka saa paljon kehuja. Viimeksi eilen sain kuulla kuinka kaunis pitkä palmikko mulla on. Itse värjään omaa väriä lähellä olevalla sävyllä ja miehen oon opettanut tasoittamaan latvat.

Eli ajattelen että järkevän kuuloinen ihminen, jolla varmaan kiva tukka. Ja rahaakin säästyy. :)

Vierailija
19/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona Salon Fiskars, ihan ite leikataan ja värjätään. Aina tulee hyvä. Lehdetkin saa lukea  rauhassa.

Vierailija
20/21 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävin kampaajalla säännöllisesti, kun oli vielä lyhyet hiukset. Sitten aloin kasvattamaan hiuksia, ja kampaamokäynnit vähenivät 2krt/vuosi. Joka kerta sai maksaa pelkkien latvojen tasaamisesta 60€, ja kyse oli kymmenen minuutin hommasta. Ostin itselle kampaamosakset, ja leikkaan latvani itse. Ikinä en ole kampaajalla värjännyt hiuksia, sen olen aina tehnyt itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi