Odotan sitä hetkeä kun pääsen irtisanoutumaan nykyisestä työstäni
Yksi työhaastattelu tälläviikolla ja olo on heti toiveikas. Ehkä vielä joku päivä käy onni.
Kommentit (11)
Mistä tiedät, että se uusi paikka on parempi?. Toiseksi..jos olet määräaikaisessa työssä ja lopetat ilman mitään isompaa syytä, niin ei seuraava työnantaja sitä hyvällä katso.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Huomenna tarkotus laittaa cv menemään erääseen paikkaan. Palkkakin nousisi lähes tonnilla jos tuon työn saan. Vihaan nykyistä työpaikkaani ja työkavereitani.
Mistä tiedät, että seuraavassa paikassa on ihanat työtoverit? Tunnetko paikan? Ota huomioon, että ne kivat työkaverit voivat lähteä pois työpaikaltasi ja voit joutua työskentelemään uusien ja vielä vaikeampien ihmisten kanssa.
Sama. Ensi viikolla on haastis ja lisäksi saan toisesta paikasta tiedon valinnasta. Enemmän pelkään että tulee valinnan vaikeus itselle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että se uusi paikka on parempi?. Toiseksi..jos olet määräaikaisessa työssä ja lopetat ilman mitään isompaa syytä, niin ei seuraava työnantaja sitä hyvällä katso.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mistä sä jonkun määräaikaisuuden tähän keksit? Itse oon muuten lähtenyt kahdesta paikasta ennenaikaisesti, eikä siitä mitään ongelmia ole tullut.
Jos on valittava kiireisen ja stressaavan vuorotyön ja siistin sisätyön (työaika ma-pe) väliltä niin ei ole kyllä vaikea valinta.
Haaveeni jonka toivon vielä joskus toteutuvan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mistä sä jonkun määräaikaisuuden tähän keksit? Itse oon muuten lähtenyt kahdesta paikasta ennenaikaisesti, eikä siitä mitään ongelmia ole tullut.
Toki takaisin en noihin firmoihin varmaan pääsisi, mutta usko pois, juuri siksi niistä lähdinkin että yhtään päivää en enää olisi kestänyt enkä ikinä ikinä ikinä muuta mieltäni.
Meillä aloitti joulukuussa uusi työkaveri, joka on kohta 2 kk ajan haukkunut entistä työyhteisöään. Pomo miettii vakavissaan, että purkaa sopimuksen koeaikana ihan siksi, että työstä ei tule mitään.
Sama. Huomenna tarkotus laittaa cv menemään erääseen paikkaan. Palkkakin nousisi lähes tonnilla jos tuon työn saan. Vihaan nykyistä työpaikkaani ja työkavereitani.