Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää rakastu! Olen rakastunut vain kerran ja saanut häntä. En ole hänen jälkeen edes ihastunut kehenkään ja siitä on jo yli 4 vuotta

Vierailija
25.01.2018 |

Olen 22v mies ja näin tämän tytön viimeksi pari vuotta sitten enkä ole vieläkään päässyt hänestä yli!
En edes kiinnostu muista ja pelkään etten ikinä enää rakastu tai edes ihastu D: ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala elää, ei suhteeseen tarvitse heti hypätä tai rakastua, etsi jotain seuraa edes, seksiäkään ei tarvitse harrastaa, jos ei halua.

Vierailija
2/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmasti rakastu jos asenteesi on tuo!

Ei kukaan tule sinua kotoa hakemaan. Sun alettavaa elää ja "lähteä maailmalle", tavata ihmisiä ja ottaa heihin kontaktia!

Et pääse elämässä mihinkään joa junnaat tuolla tavalla paikoillasi.

Toki helppo sanoa mutta kun tuon toteutat!

Olet oikealla tiellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin se menee sitten seuraavat 18v.

40v ukkeli joka ei ole ollut kiinnostunut naisista 20v ajan vaikka deiteille on kysyttykki... sitten loukauduttu kun en tuukkaan niiden kotiin deitin jälkeen.

Vierailija
4/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kerran olen rakastunut, tästä kohta kolme vuotta. Tuon jälkeen tapaillut useita miehiä mutta kukaan ei kolahda. Olen varma että hän oli elämäni mies. Harmi vaan ettei hän tuntenut mua kohtaan samoin. Olin hänelle vain reikä.

Vierailija
5/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saanut häntä"? Ehkä on parempikin etten seurustele enää. 

Vierailija
6/6 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä "vasta" 1,5v erosta, mutta samat tuntemukset. Näen hänestä unia vieläkin pari kertaa viikkossa. En tiedä miten hänet vois unohtaa.... Deittailu ei kiinnosta enää yhtään, kun vain yksi on aina mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän