Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea elämäntilanne ja parisuhteen tuki uusperheessä

Angstiina
24.01.2018 |

Elämässä on tällä hetkellä aika paljon kuormaa. Vaativa työ, opinnot, yhden lapsen murrosikä erityispiirteineen. Olen ollut välillä äärimmilläni ja tosi loppu. Tuntuu, että parisuhde on vaatimuksia täynnä. Ja se mistä joudun aina tilille on, että en voi tehdä niin ja näin. En voi hakea nuoren kanssa apua vaikka tuntuu, että romahdan. Miksi olen vihamielinen, vaikka olen vain hiljaa ja yritän pysyä kasassa. Puoliso kuulemma tukee, mutta minun pitäisi toimia hänen vaatimalla tavallaan ja en jaksa. Haluan olla yksin, koska hän on painostava. Vuoropäivinä haukkuu että pidän häntä itsestäänselvyytenä ja sitten taas sanoo olevansa tukena.. omalla tavallaan. Hän ei ymmärrä, että nyt tarvitsisin vain tukea, jota minä tarvitsen, en sitä mitä hän on valmis antamaan. Siispä pyydän, että antaisi minun olla.. olisi vain olemassa. Ilman vaatimuksia ja pakotteita.

Auttakaa, mitä teen? Saanko olla väsynyt? Saanko pitää rajani ja olla. Tämä parisuhde kuormittaa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla väsynyt. Saat olla juuri sellainen kuin olet ja saat tuntea mitä tunnet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla