miksi sen yhden oikean löytyminen on niin hankalaa?
Jo 2-v olen kaipaillut kumppania, mutta deittailu on niin lannistavaa. Eksässä riippujat, seksin vonkaajat, muuten vaan epäilyttävät kohdattu mutta ei sitä oikeaa, tavan järki äijää.. Mikä tässä hommassa on vikana että ei vaan osu oikea kohdalle?
40+ akateeminen nainen kyselee, joka harrastaa, hoitaa työt, kodin ja lapset.. Ja kaiken muunkin, mutta sylipaikka olis vapaana...
Kommentit (19)
Lopeta etsiminen. Siis käy vaan deiteillä ja tapaile ihmisiä mutta älä yritä pakonomaisesti löytää.
Akateemisten naisten on vaikeampi löytää miestä kuin ei-akateemisten, koska kouluttamattomat miehet on niin alemuuskompleksisia.
Akateemiset naiset ovat miesten suhteen kriittisempiä kuin kouluttamattomat naiset...
Olen ollut myös pari vuotta sinkku ja alkaa tuntua sille ettei ketään löydy tai kävele vastaan.
Valitettavasti nuorista miljonäärihughgranteista on huutava pula kaikkialla maailmassa, joten siksi niin monella on se unelmien kumppani kateissa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nuorista miljonäärihughgranteista on huutava pula kaikkialla maailmassa, joten siksi niin monella on se unelmien kumppani kateissa.
Kyse ei valtaosalla meistä todellakaan ole rahasta, vaikka suomalaismiehet asiaa jankkaavat koko ajan.
Hugh Grant petti tyttöystäväänsä ilotytön kanssa, joten tuskin hän enää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisten naisten on vaikeampi löytää miestä kuin ei-akateemisten, koska kouluttamattomat miehet on niin alemuuskompleksisia.
Akateemiset naiset ovat miesten suhteen kriittisempiä kuin kouluttamattomat naiset...
Olen ollut myös pari vuotta sinkku ja alkaa tuntua sille ettei ketään löydy tai kävele vastaan.
Sanoit, että miehet on alemmuuskompleksisia ja samaan aikaan akateemiset naiset on _kriittisempiä_. No siinähän se syy tulikin. Syystäkin miehet tuntee alemmuutta tai ehkä oikeammin, miehiä ei edes kiinnosta.
Johtuisiko lapsista. Miksi kukaan haluaisi lapsellisen naisen jos tarjolla on niitäkin, joilla ei lapsia ole tai eivät enää asu kotona.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään akateeminen nainen ole kiinnostunut miehestä, joka ei ole älyllinen.
Jos ei ole mitään keskusteltavaa niin eihän siinä ole perustuksia suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei valtaosalla meistä todellakaan ole rahasta, vaikka suomalaismiehet asiaa jankkaavat koko ajan.
Hugh Grant petti tyttöystäväänsä ilotytön kanssa, joten tuskin hän enää kiinnostaa.
Jos ei edes Hugh Grant kelpaa, niin en ihmettele, ettei löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että rahasta jankuttaa vain jotkut pitkäaikaistyöttömät. Mutta täysin totta tuo ulkoinen viehätysvoima, joka korostuu. Siihen kun vielä vaaditaan akateemisuutta, niin sellaiset miehet nyt vaan on niin kysyttyjä, ettei niitä riitä kuin pienelle osalle. Mutta ainahan sitä voi jatkaa toivomistaan vaikka kuusikymppiseksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään akateeminen nainen ole kiinnostunut miehestä, joka ei ole älyllinen.
Jos ei ole mitään keskusteltavaa niin eihän siinä ole perustuksia suhteelle.
Mä ymmärrän kyllä että jotkut haluaa löytää itselleen älykkään keskustelutaitoisen kumppanin mutta joskus huvittaa kun mietin kuinka vähän mekin miehen kanssa tässä arjen keskellä edes halutaan mitään älykästä keskustelua.
Varmaan ollaan poikkeavia yksilöitä.
Niin on, vaikka vaatimuslista ei olisi kovin kummoinen :(
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama jankkaus. Akateeminen, akateeminen, kouluttamattomat miehet.
Eikö teillä tosiaan ole mitään muuta mielessä kumppania etsiessä? Tuntuu jotenkin niin neuroottiselta kun jokaisessa keskustelussa toistuu tämä sama kaava. Eihän sitä työntekijää olla etsimässä vaan kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mitään keskusteltavaa niin eihän siinä ole perustuksia suhteelle.Mä ymmärrän kyllä että jotkut haluaa löytää itselleen älykkään keskustelutaitoisen kumppanin mutta joskus huvittaa kun mietin kuinka vähän mekin miehen kanssa tässä arjen keskellä edes halutaan mitään älykästä keskustelua.
Varmaan ollaan poikkeavia yksilöitä.
Ei siinä mitään poikkeavaa. Varmaan normaalit ihmiset haluavat viihtyä toistensa kanssa ja puhua välillä ihan hölmöjäkin asioita ja nauraa. Sekin, että osaa keskustella ei vaadi akateemisuutta, eikä akateemisuus takaa, että osaa keskustella. Se kannattaa myös ottaa huomioon.
Uskon että täytyy vain löytää tyytyväisyys oman itsensä seurassa ja lakata tarvitsemasta ketään. Ehkä sitten kun ei enää tunne edes välttämättä haluavansa ketään niin kaikki tuntuukin astetta helpommalta ja mahdolliselta ilman stressiä.
T. aika hyvin jo oppinut
Se on vaikeaa. Löytää Se Oikea. Suurin osa ihmisistä ei jaksa odottaa, vaan tyytyvät paremman puutteessa johonkin ihan kivaan ja sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaikeaa. Löytää Se Oikea. Suurin osa ihmisistä ei jaksa odottaa, vaan tyytyvät paremman puutteessa johonkin ihan kivaan ja sinnepäin.
Ja jotkut luulivat löytäneensä sen oikean, kunnes homma meni puihin ja suhde päättyi. Jotkut luulivat aluksi, etteivät menneet yhteen sen oikean kanssa, mutta suhteen jatkuessa huomasivatkin sen olevan juuri se oikea.
Sääli, että jotkut sitten odottavat maailman tappiin sitä jotain, jota ei koskaan tule.
Monet kirjoittelut ovat päättyneet siihen, kun kerron ammattini. Matalammin kouluttautunut mies kavahtaa ja kaikkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet kirjoittelut ovat päättyneet siihen, kun kerron ammattini. Matalammin kouluttautunut mies kavahtaa ja kaikkoaa.
mikä se on?
Ehkä siksi ettei sellaista ole.