Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä virkaa lääkäreillä oikein on, jos

Vierailija
24.01.2018 |

Aina lääkäri vähättelee potilaan kertomasta kivusta? Esim. minua on lapsesta asti vaivannut juostessa jäätävä kipu nilkassa. (Siellä akilles-jänteen tienoilla) Eli kun alan juoksemaan niin tulee valtava vihlova kipu jonka seurauksena juoksuliike pysähtyy ja kaadun.

Lääkäri ei suostu asiaa tutkimaan. Kuittaa höpöhöpönä. No kai minä nyt paremmin tiedän asiasta kun lapsesta asti vaivannut? :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule. Oiskohan kumminkin niin, että koko stoorisi on epäuskottava. Tuollainen oirehtisi nimittäin muissakin tilanteissa, itse asiassa myös kävellessä ja varsinkin hyppiessä tai laskeutuessasi rappusia.

Joten en yhtään ihmettele lääkäreitä. Tuo on paskapuhetta, liioittelua tai korviesi välissä.

Vierailija
2/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet niin oikeassa! Mulla taas on sellainen juttu, että en mitenkään voi syödä kasviksia, hedelmiä tai juureksia, saan niistä kurkkukivun. Ainoa, mikä menee alas, on suklaa, kermavaahto, makeat leivonnaiset ja jäätelö.

Aina lääkärillä, kun otan tämän esille, lääkäri alkaa vouhottaa jostain hemmetin "terveellisistä elintavoista" ja minun liikakiloistani. Mitä virkaa tuollaisilla lääkäreillä on, kun he eivät kuuntele ja usko potilaitaan! Minkä minä tuolle voin!

N23, 167 cm ja 102 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin ihme juttu. Mulla on työpaikka-allergia, saan näppylöitä koko kroppaan aina, kun yritän aloittaa työnteon. Olen yrittänyt 13 työpaikassa, mutta Kela ei vaan suostu antamaan minulle sairaseläkettä. TÖRKEÄÄ! Kai minä nyt herranen aika tiedän tämän parhaiten kun olen tästä vuosia kärsinyt.

Vierailija
4/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taas on pakko ryypätä joka päivä, koska jos olen selvin päin, mua alkaa heti huimata. Lääkärit mussuttaa jotain aina kun yritän sanoa tätä, mutta KAI MÄ NYT ITSE PARHAITEN TIEDÄN!

Vierailija
5/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaivanani on siivouspahoinvointi. Jos yritän tarttua pölynimuriin, tulee heti oksennus. Jos mies imuroi, niin kaikki ok, mutta heti kun itse tartun imurinvarteen, niin yöööök. Lääkärit eivät suostu tätä tutkimaan, mitä ihmettelen to-del-la

Vierailija
6/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki luulosairaita! Sen sijaan minulla on oikeasti sairaus, jonka takia en voi puhua rumille naisille lainkaan. Mene näkö!

Vierailija
7/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaisi nämä, jos en tietäisi omasta kokemuksesta, että tuollaisia hulluja tulee aika useinkin vastaanotolle. Ja kun noille yrittää puhua järkeä, niin reaktio on juuri tuollainen närkästynyt ja aggressiivinen, että KAI MINÄ NYT PARHAITEN ITSE TIEDÄN!

Niinpä niin. Paitsi että jos päässä vippaa, niin ei tiedä.

Ja osa on oikeasti älyttömän huonoja selittämään oireitaan, edes selviin yksinkeraisiin kysymyksiin ei osata vastata, vaan aletaan selittää jotain aivan asiaan kuulumatonta huuhaata. Siinä se vastaanottoaika sitten huvahtaakin.

T. Terveyskeskuslääkärinä 14. Uotta

Vierailija
8/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin olen hullu? Ei, mun nilkka ei kipeydy kävellessä samalla tavalla yhtään. Vain juostessa ja hölkätessä. Kävellessä ehkä hyvin vähän tuntuu oudolta muttei satu.. äitikin ihmetteli mikä mulla oli jo penskana muttei voinut mitään. Ap

Vierailija
9/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule. Oiskohan kumminkin niin, että koko stoorisi on epäuskottava. Tuollainen oirehtisi nimittäin muissakin tilanteissa, itse asiassa myös kävellessä ja varsinkin hyppiessä tai laskeutuessasi rappusia.

Joten en yhtään ihmettele lääkäreitä. Tuo on paskapuhetta, liioittelua tai korviesi välissä.

Lapsena se vielä vaivasi hyppiessäkin ja portaita kävellessä mutta ei enää nykyään. Vain juostessa ja hölkätessä. Muulloin tuntuu ehkä vähän oudolta muttei kipeältä. (Tai ehkä se vaivaisi hyppiessäkin, en tiedä, en ole enää aikuisena hyppinyt)

Vierailija
10/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lääkärit tiedä mistään mitään. Piruuttaan vain pihtaavat kaikkia hyviä lääkkeitä.

Vierailija
11/11 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lääkärit tiedä mistään mitään. Piruuttaan vain pihtaavat kaikkia hyviä lääkkeitä.

En mä lääkkeitä ole ensimmäisenä kaipaamassa. Ensin muut keinot, sitten lääkkeet jos ei muu auta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi