Löysin HenkkaMaukalta täydellisen mekon... mutta se on mammamallistoa! Huomaisikohan kukaan?
Kommentit (15)
Olen hoikka, mutta lihon mahasta jos lihon ja usein vatsani turpoaa, joten siinä mieless' se kyllä istuisi... Mutta jos joku odottaja tuleekin samanlainen päällä vastaan ! :D Mekko on siis puolipitkä, kietaisumallinen. Kukkakuvioita.
ap
Älä nyt moisista välitä kuitenkaan :) Monet odottajat käyttävät ihan tavallisia vaatteita, eihän sekään haittaa vaikka tulisi vastaan sun kengissä, jopa farkuissa, takissa tai laukussa.
Minulla on juuri nyt äitysmalliston legginsin ja pitkä toppi. Vatsa turpoaa päivän mittaan niin, että äitysvaatteet ovat mukavin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, mutta lihon mahasta jos lihon ja usein vatsani turpoaa, joten siinä mieless' se kyllä istuisi... Mutta jos joku odottaja tuleekin samanlainen päällä vastaan ! :D Mekko on siis puolipitkä, kietaisumallinen. Kukkakuvioita.
ap
Mitä väliä? Yhtä hyvin kyse voisi olla siitä, että joku raskaana oleva käyttää normimalliston vaatetta. Relaa! Useimmat vastaantulijat eivät tod paina mieleen tuollaisia asioita kaupan rekkejä katsellessaan.
Mielenkiinnosta, mikä mekko? Muakin voisi kiinnostaa, ja on sentään ehdoton raskautumiskielto, kohdunpoisto edessä. (Vaivasta johtuen kohdunseutu vatsasta vielä toistaiseksi usein turvoksissa...)
En ostaisi, koska paskaa laatua, polyesteriä tai halpaa viskoosia kaikki. Tarttuvat reisiin kiinni sähköistyessään ja nyppyyntyvät.
Käyttäähän Tyyliä metsästämässä -bloggaajakin äitiysvaatteita, farkkuja ja muita ja vielä mainostaa niitä.
Tiedän ton mekon, se on upea, aion itsekin ostaa. Mulla 3kk vauva eli vielä on pömppistä raskauden jäljiltä mutta mielestäni mekon malli on sellanen että sopii myös vaikkei ole taskaana.
Laittakaa nyt joku kuva siitä mekosta!!!!
Onko jompikumpi näistä?
http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0598267001.html
http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0586646001.html
Näyttää kivoilta, enkä usko että huomaa olevan äitiysvaatteita , vaikka hoikka olisitkin.
Koita, ja katso miltä näyttää päällä. Jos näyttää hyvältä niin tietty käytät, oli'' käyttötarkoitus ''mikä hyvänsä.
Minullakin on sieltä (monta vuotta sitten) ostettu mammamalliston villaneule, tosi mukava. Ei ole kukaan huomauttanut, enkä välitä vaikka huomauttaivatkin.
Tietenkin voit ostaa sen, mutta varmaan pussittaa mahan kohdalta.
H&M:ltä ei yleensä löydy kivoja vaatteita mutta usein kun näen jonkun kauniin vaatteen niin se on juuri äityspuolelta. Ostin marketista joskus itselleni puseron ja ihmettelin siinä olevia erikoisia rypytyksiä. Seuraavalla kauppareissulla huomasin että kyseiset puserot oli siirretty äitysvaatteiden puolelle, olivat olleet väärässä paikassa 😁
Kyllä. Se kirkuu mammautta kilometrin päähän. Vähintään. Hankkiudut paksuksi, niin voit käyttää.