Nainen aisurina
Onko sellaisia naisia, jotka haluaisivat miehensä naivan toista naista ja kiihottuvat siitä? Miten ja kenen kanssa olette toteuttaneet?
Tai haluaisitteko nähdä miehen toisen miehen kanssa?
Kommentit (13)
En millään lailla pystyisi moisesta nauttimaan.
Kuka alle 75-vuotias käyttää tuollaista sanaa? Opittu jostain Aleksis Kiven kirjoista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on aisa?
Ja kuka on Kaisa?
Täällä taas juntit puuttuu epäolellisuuksiin ja ajautuvat kysymyksestä yhtä kauas, kuin ovat ajautuneet elämässä menestymiseen, rassukoita.
Pitää olla taulu sekaisin ja suhde jo valmiiksi tärviöllä, että päästää jonkun panemaan rakastaan.
En haluis tosielämässä. Aloin miettiä, olisiko fantasiatasolla kiva. Mutta sitten mä jäisin ilman. Ei. Ei. Ei.
Minä kyllä tykkään ja on tätä joskus toteutettukin. Juuri nuo yllä luetellut syyt, mies nauttii seksistä, vieras nainen nauttii myös. Sitä on kiihottava katsella. Lie mulla taulu sekaisin sitten, mutta suhde voi paremmin kuin koskaan...
N41
Mikä on aisuri?
Meille 1970 -luvulla syntyneille ei tätä ole koulussa opetettu.
Mikä on termin etymologia?
Mielenkiintoinen aihe!
Onko tällaisia naisia lainkaan olemassa? Mikä tämmöisessä naista kiihottaa?
Se, kun näkee kumppaninsa nauttivan? Vai se, että joku toinen pääsee hetkeksi sinun saappaisiisi tuntemaan/maistamaan, mitä herkkua saat vakituisesti? Jakamisen ilosta? Se, että oma kumppani pääsee kokemaan uutta?
Samaa voisin kysyä miehiltä, joita ajatus omasta kumppanista toisen miehen kanssa kiihottaa. Mikä siinä on "se" juttu?
Mies33