Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua ! Jos olisit seurustellut vuoden ..

Vierailija
24.01.2018 |

ja sinulle tulisi meno toiseen maahan 4 päiväksi, uskaltaisitko jättää koirasi hoitoon kumppanillesi ja olla turvallisin mielin reissussa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sinulle tulisi meno toiseen maahan 4 päiväksi, uskaltaisitko jättää koirasi hoitoon kumppanillesi ja olla turvallisin mielin reissussa?

Kun kerran kysyt tuollaista asiaa, on koirasi sinulle epäjumala! Suosittelen että hae apua riippuvuuteesi, sinä et sitä itse ymmärrä, kuten eivät muutkaan riippuvaiset, mutta suosittelen hakemaan apua. Sinulle olisi kaikkein paras asia, jos luopuisit koirastasi kokonaan.

Vierailija
2/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran kysyt tuollaista asiaa, on koirasi sinulle epäjumala! Suosittelen että hae apua riippuvuuteesi, sinä et sitä itse ymmärrä, kuten eivät muutkaan riippuvaiset, mutta suosittelen hakemaan apua. Sinulle olisi kaikkein paras asia, jos luopuisit koirastasi kokonaan.

Ja sä pidät koiraasi Jumalana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kkommentoijasta ei saa vittuakaa selvää. Onko muita mielipiteitä?

Vierailija
4/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä ainakin hoitaisi mun kissaa paremmin kuin mä itse. Ja siis 17-vuotias palvottu kissa kyseessä, olen itse todella tarkka kissan hoidosta, mutta poikaystävä olisi varmasti supertarkka, ettei vain kissalle tapahtuisi mitään. Yhtä hyvin oma poikaystävä koirankin hoitaisi.

Vierailija
5/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä vai erikseen? Onko hän sentään tottunut olemaan luonasi "kuin kotonaan"? Tai voiko koiran viedä hänen luo?

Mä en ehkä jättäisi (kissaani), koska:

a) hän ei tykkää kissastani :D

b) ajatuksena minusta olisi outoa, että hän vaeltelisi täällä yksinään, kun ei asuta vielä yhdessä. Toisaalta, "kukapa muukaan" olisi sopivampi tehtävään jos pakko on.

Vierailija
6/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko yhdessä vai erikseen? Onko hän sentään tottunut olemaan luonasi "kuin kotonaan"? Tai voiko koiran viedä hänen luo?

Mä en ehkä jättäisi (kissaani), koska:

a) hän ei tykkää kissastani :D

b) ajatuksena minusta olisi outoa, että hän vaeltelisi täällä yksinään, kun ei asuta vielä yhdessä. Toisaalta, "kukapa muukaan" olisi sopivampi tehtävään jos pakko on.

Kiitos vastauksista. Asumme siis yhdessä, ja mietin veisinkö siskollleni hoitoon vai uskallanko jättää.

Vierailija
7/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette jo vuoden asuneet yhdessä muttet tiedä luotatko että kumppanisi pitää huolta koirastasi? Ei kuulosta oikein hyvältä. Koiralle pitää löytyä hyvä hoitopaikka, en jättäisi epävarmoihin käsiin.

Toivottavasti tämä kysymys oli provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä