Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av virallinen äänestys käynnissä näyttää siltä että presitentin homman saa Laura :(

Vierailija
24.01.2018 |

https://www.vauva.fi/keskustelu/2984679/keta-aanestatte-presidentinvaal…
Käykää nyt äänestämässä, Laura pois kärjestä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks av ei edusta koko suomea

Vierailija
2/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pysyisi suomena. Rakas suomi jota herrat ovat myymässä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänesti siellä sata kertaa Lauraa, koska olen tyhmä palstapers. Ja kuvittelen, että palstalaiset ovat niin saata.an tyhmiä, että kuvittelevat noiden olevan eri ihmisten aitoja äänestyksiä

Vierailija
4/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänesti siellä sata kertaa Lauraa, koska olen tyhmä palstapers. Ja kuvittelen, että palstalaiset ovat niin saata.an tyhmiä, että kuvittelevat noiden olevan eri ihmisten aitoja äänestyksiä

Noinko paljon harmittaa kun monissa kyselyissä Laura on ykkönen

Vierailija
5/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura vois suosiolla siirtyä aikuisviihdealalle, suuhun pantaessa silläkin liikkuis päässä edes jotain.

Vierailija
6/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n mukaan persujen olisi pitänyt saada kuntavaaleissakin n. 50% äänistä.

Vierailija
7/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks av edustaa aika pientä otantaa suomesta ja muutamaa ryhmää. Perheellisiä äitejä ja vapaaehtoisesti lapsettomia sosiaalisia ihmisiä.

Vierailija
8/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin Lauraa hänen järkevän ajattelukykynsä ansiosta, josta esimerkiksi pakkoruotsin vastainen mielipide kertoo. Tällaista presidenttiä suomi tarvitsee.

Vierailija
9/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin Lauraa hänen järkevän ajattelukykynsä ansiosta, josta esimerkiksi pakkoruotsin vastainen mielipide kertoo. Tällaista presidenttiä suomi tarvitsee.

Järkevän ajattelulyvyn omaava ehdokas ymmärtäisi ettei sisäpolitiikka kuulu presidentille.

Vierailija
10/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks av edustaa aika pientä otantaa suomesta ja muutamaa ryhmää. Perheellisiä äitejä ja vapaaehtoisesti lapsettomia sosiaalisia ihmisiä.

Monta klikkausta olet saulille antanut, kun tännekin olet neljä kommenttia laittanut:D

Vierailija
11/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevän ajattelulyvyn omaava ehdokas ymmärtäisi ettei sisäpolitiikka kuulu presidentille.

Kyse on periaatteesta ja kyvystä ajatella itse ja suomen puolesta.

Vierailija
12/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Tähän maahan ei pressaksi mitään puolituntematonta uskisakkaa tule. Ihan sama mitä aaveella sanotaan.

Vierailija
13/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on periaatteesta ja kyvystä ajatella itse ja suomen puolesta.

Presidentiltä nyt vaaditaan vähän muutakin.

Vierailija
14/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimallin kiivas kannattaja Niininistö saa potkut virastaan. Av mammat ääneestää Lauran presidentiksi. Ääni on jo lähtenyt täältä numerolle 5.

Vierailija
15/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö voi ihan siis lopettaa sen aktiivimallin numero 2 suunnittelun. Tiedoksi vaan.

Vierailija
16/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistö voi ihan siis lopettaa sen aktiivimallin numero 2 suunnittelun. Tiedoksi vaan.

Sulle on vähän epäselvää mitä presidentti tekee. Ei se mitään, niin on laurallekin.

Vierailija
17/17 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vihervasemmistomodet huomaavat tuon, niin ne käyvät kyllä manipuloimassa tuloksen aivan erinäköiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä