Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä erottaa,onko mies kiinnostunut
Kommentit (2)
Siinä keskivartalon kohdalla on mittari. Jos se osoittaa ylöspäin niin on kiinnostunut seurustelumielessä. Jos alaspäin niin vain kaverina.
M
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yksi hyvä konsti olisi kysyä "seurustellaanko me" tai ehdottaa itse "aletaanko seurustella" ja kuunnella sitten vastaus. Mutta jos puhumalla selvittäminen ei käy, vaan haluat arvailla merkkejä, joista erottaa asian, niin menee vaikeaksi. Mutta itse pidän suhtellisen selvinä seurustelun merkkeinä seuraavia:
1. Mies esittelee naisen vanhemmilleen naisystävänään, eikä ystävänään. (Tai yleensäkin esittelee vanhemmilleen, pelkkää ystävää en itse lähtisi erikseen näyttämään.)
2. Mies tuo tavaroitaan naisen luo tai antaa naisen tuoda omia tavaroitaan kotiinsa. (Hammasharja, vaihtovaatteet, ykköspuku, tms...)
3. Mies käyttää rahaa naiseen. (Maksaa ruokailut, leffaliput, jne.)
4. Mies jaksaa kulkea naisen mukana vaatekaupoissa lauantaiaamupäivän. (Mikään ei ole vaatekauppakierrosta tylsempää, mutta seurustelun vuoksi sen voi sietää. Ystävä saa käydä vaatekaupat ihan itse.)
5. Mies osallistuu taloustöihin naisen luona. (Ystävä siivotkoon itse, seurustelukumppania voi auttaa.)
6. Mies siivoaa asuntonsa ja autonsa ennen naisen tuloa. (Ystävät ovat aina tervetulleita, seurustelussa haluaa "parantaa osakkeitaan" ja siistii paikkoja ainakin vähäsen.)
7. Mies jaksaa kuunnella naisen puhetta, puhetta, puhetta... (Asiasisällöstä tai -sisällöttömyydestä riippumatta.)
Tietysti meissä miehissä on yksilökohtaisia eroja, kuten naisissakin. Joku voi olla seurustelumielellä, vaikka mitään ylläolevista ei ilmenisi. Ja seurustelukin ymmärretään eri tavoilla, niin kysyjän kuin vastaajankin osalta.