Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No pikkurouvat onko ollut rankka päivä

Vierailija
24.01.2018 |

Vähän ruokaa laitettu, pyykit ripustettu, nyt on hyvä otta aikaa itselle ja rentouta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä oli hyvä, kiitos kysymästä. Joskin raskas. Olen mielenterveystyössä ja kovan jonopaineen vuoksi päivät tuppaa olemaan täynnä. Nyt rentoudun sohvalla av:n parissa. Entäs sinä, mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
2/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen aika rentoutua. Mies on ihan kohta kotona eli nyt on se kaikkein tärkein hetki kattaa pöytää ja viimeistellä ateria. Tekeekö sinun miehesi pidempää päivää vai tuli jo todella aikaisin kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen aika rentoutua. Mies on ihan kohta kotona eli nyt on se kaikkein tärkein hetki kattaa pöytää ja viimeistellä ateria. Tekeekö sinun miehesi pidempää päivää vai tuli jo todella aikaisin kotiin?

Ja miksi et ota aikaa itsellesi silloin kun lapset on koulussa? Eikö se olisi mukavampaa hiljaisessa talossa?

Vierailija
4/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajattelin tehdä jahka tuo mies on syönyt ja saanut istahtaa hetken, kuudeksi nakkaan vanhimman harkkoihin ja lähden itse salille. Mies jää kotiin 3v kaksosten kanssa.

Ihan oikeutettua, mä olen kuitenkin ensin käynyt töissä 06-14, hakenut pienet hoidosta ja tehnyt kaikki kotityöt joten mies voi vaan rentoutua ja leikkiä pienempien kanssa.

Hänen harrastuspäivänsä on huomenna.

Vierailija
5/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, ihan kiva päivä. Aamulla tein pihalla lumitöitä, sitten hain äidin ja käytin häntä kaupassa. Tuohon meni muutama tunti. Iltapäivällä lueskelin ja olin koneella sekä tein ruuan. Just siivosin keittiön ja laitoin tiskit koneeseen. Pyykit on vielä koneessa, laitan kuivumaan, kun ohjelma loppuu. Illalla vietän laatuaikaa oman armaan kanssa, nyt hän on päikkäreillä toipumassa rankasta työpäivästä.

Vierailija
6/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ruoankin jo tein koska olen supernainen. Syödäänkö teillä yleensä kovin myöhään?

Vierailija
7/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, kävin lenkillä ja saunoin. Tein samalla jalkanaamion ja lakkasin kynnet. Sitten brunssille ystävien kanssa ja shoppailemaan. Nyt olen tilannut Woltista ruuat ja odotan että mies tulee kotiin ja voin pitää sitä hyvänä :)

Vierailija
8/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasi viiniä,takka tulen loimottaessa.