Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaventunut mutta paino pudonnut vain puoli kiloa.

Vierailija
24.01.2018 |

Miten tää on mahdollista? Olen pienentynyt pahimmasta paikasta eli vatsasta noin yhden vaatekoon verran. Painoa ei kuitenkaan ole lähtenyt kuin mitättömät puoli kiloa.
Jos tämä kaventuminen johtuisi turvotuksen/nesteen lähtemisestä, eikö silloin lähtisi helposti kiloa?
No, ihan sama mitä painan. Pääasia että olo on parempi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää on mahdollista? Olen pienentynyt pahimmasta paikasta eli vatsasta noin yhden vaatekoon verran. Painoa ei kuitenkaan ole lähtenyt kuin mitättömät puoli kiloa.

Jos tämä kaventuminen johtuisi turvotuksen/nesteen lähtemisestä, eikö silloin lähtisi helposti kiloa?

Nesteitä lähtenyt. Siitä se lähtee. Mutta sitkeä pitää olla.

Vierailija
2/9 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis laihtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nesteitä lähtenyt. Siitä se lähtee. Mutta sitkeä pitää olla.

Nesteen poistuminen näkyy painon laskuna, kaventuminen ei välttämättä pudota painoa lukuna. Kaventuminen on sitä laihtumista.

Vierailija
4/9 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa on niin mitättömän vähän, että sen verran paino vaihtelee ihan päivän sisällä. Juot pari isoa lasillista vettä niin siinä on jo puoli kiloa.

Vierailija
5/9 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et sitten vissiin lukenut aloitusta laisinkaan.

Mittanauha näyttää pienempää lukemaa ja vaatteet löysiä mutta paino vähentynyt vain puoli kiloa.

Vierailija
6/9 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt salilla? Treenipäivän jälkeen saattaa lihakset olla turvoksissa pari päivää ja paino 1-2kg koholla.

Vierailija
7/9 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittanut liikunnan yllättäen? Isot lihakset kuten reidet ja selkä voivat imeä useiden kilojen edestä nestettä rankan treenin takia. Suosittelen jatkamaan pelkällä mittanauhalla ja heittämään vaa'an roskiin kun kerran tuloksia tulee. Onnea.

Vierailija
8/9 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aloittanut liikunnan yllättäen? Isot lihakset kuten reidet ja selkä voivat imeä useiden kilojen edestä nestettä rankan treenin takia. Suosittelen jatkamaan pelkällä mittanauhalla ja heittämään vaa'an roskiin kun kerran tuloksia tulee. Onnea.

No tämä selittää. Olen aloittanut hikiliikunnan löntystelyn sijaan.

Toki olen aina ollut suhteellisen painava, herättänyt hämmästelyä painollani (painava suhteessa ulkonäköön) joten mun ei ikinä ole kannattanut tiukasti tuijottaa vaakaan.

Vierailija
9/9 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä selittää. Olen aloittanut hikiliikunnan löntystelyn sijaan.

Toki olen aina ollut suhteellisen painava, herättänyt hämmästelyä painollani (painava suhteessa ulkonäköön) joten mun ei ikinä ole kannattanut tiukasti tuijottaa vaakaan.

Kannattaa silti jatkaa ihan samalla tavalla, eikä missään nimessä lopettaa treenamista sen takia että lihaksista lähtisi ne nesteet pois. Nimenomaan isojen lihaksien käyttäminen polttaa eniten rasvaa ja kaloreita.

T. nro7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme