Mies on jo kaksi kertaa vitsaillut olevansa rakastunut minuun. Onko hän oikeasti?
Vai mitä hän yrittää sanoa?
Tänään oli vitsaillut kaverilleen, että on rakastunut minuun, koska kuuli yhdestä taidostani.
N. viikko sitten vitsaili minulle itselleni tästä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet harrastaa tota.
Myös rakastuneet. Pelimies laittaa sydänemojin, rakastunut hönö hymynaaman.
Olen kyllä 95 % varma ettei tämä mies ole pelimies. Tunnen ihmisen ja tiedän taustat.
Voisiko todella olla, että hän on todella rakastunut minuun :O Minä olen ihan tosi tosi ihastunut itse! Meidän viestittely on tosi hauskaa ja hän lähettelee minulle jatkuvasti kaikkia kivoja videoita, vitsejä, biisejä jne. :) Ja olemme kummatkin sinkkuja! Kummatkin olemme eronneet n. vuosi sitten!! JIPIIII!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet harrastaa tota.
Olen kyllä 95 % varma ettei tämä mies ole pelimies. Tunnen ihmisen ja tiedän taustat.
Voisiko todella olla, että hän on todella rakastunut minuun :O Minä olen ihan tosi tosi ihastunut itse! Meidän viestittely on tosi hauskaa ja hän lähettelee minulle jatkuvasti kaikkia kivoja videoita, vitsejä, biisejä jne. :) Ja olemme kummatkin sinkkuja! Kummatkin olemme eronneet n. vuosi sitten!! JIPIIII!!!!
Kaikki selviää kun pyydät sitä ulos tai kysyt muuten vaan että niin ihan tosissasko tykkäät musta. Ihan lupaavalta vaikuttaa!