Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko fysioterapiassa pakko riisutua?

Vierailija
23.01.2018 |

Ja onko sellaista tilannetta, että vastaanotolla ei tarvisi riisuutua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, millaisesta fysioterapiasta on kyse. Kun mä olin viimeksi, olin suurimman osan ajasta jumppavaatteissa, mutta jossain vaiheessa piti ottaa paita ja housut pois, kun fyssari katsoi tarkemmin.

Vierailija
2/14 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ryhtiongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä? Kyllä se sitten kertoo, jos riisutaan.

Vierailija
4/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minun ei ole tarvinnut edes jumpata, jutellaan vain ja saan jumppaohjeita kotiin.

Vierailija
5/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvi ottaa housut pois. Selkävaivoja oli mulla. (Jalan asento liittyi siihen.)

Vierailija
6/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun ei tarvinnut. Välilevynpullistuma

Vierailija
7/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin alusvaatteisillani kun fyssari katsoi selän asentoa. Eli pikkarit + rintsikat. Oli vielä miesfyssari, kiva oli siinä kyyristellä hirveet mummokalsarit jalassa :D en ollut yhtään älynnyt että siellä joutuisi riisumaan.

Vierailija
8/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen on vaikea vaatteiden läpi sitä ryhtiä tutkia.Alusvaatteet saa päällä olla.

Vierailija
9/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ryhtiongelmat.

No varmaan pitää olla alusvaatteissa, eihän sitä ryhtiä kunnolla näe, jos on vaatteet päällä.

Vierailija
10/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää oli mulle järkytys, kun luulin saavani vain hierontaa. Piti ottaa housut pois ja heilutella läskijalkaa sinne tänne sellaisen parikymppisen timmin miekkosen edessä, kun se samalla yritti kaivella lonkkaniveltä sieltä laardin uumenista. Miesparka.

Vierailija
11/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ottaa kaikki pois kun kävin gynekologilla

Vierailija
12/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti ottaa kaikki pois kun kävin gynekologilla

Luitko otsikon? Ei kysytty gynekologilla käynnistä, vaan fysioterapeutilla käynnistä. Itselläni ei kokemusta kummastakaan. Ohis.

Vierailija
13/14 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne fyssarit on kyllä tottuneet näkemään vaikka mitä pieruverkkareita ja mummokalsareita, kuin myös kaikenkokoisia ja -muotoisia ihmisvartaloita alasti ja vaatteet päällä! Että ihan turhaan siellä nolostelee läskimakkaroitaan ja riipputissejään, ei sinne oo kauneuskilpailuun menty. Ei varmasti oo pakko riisua, jos kovasti nolottaa, mutta pitää sit rohkaistua sanomaan ääneen, että en halua riisuutua.

Vierailija
14/14 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se fysioterapeutti mieti ammatillisia asioita sun kehoa katsoessa. Muunlaiset mietteet kohdistuu hänelläkin omaan ihastukseensa/tyttöystävään/vaimoon, niinkuin kellä tahansa meistä. En ymmärrä näitä riisuuntumispelkoisia. Ihan kuin jokainen miespuolinen haluaisi panna, jos asiakas riisuu vaatteensa. Työtään tekevät.