Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiltillä naisella mitään saumaa?

Vierailija
23.01.2018 |

Olen aika ihastunut erääseen mieheen. Valitettavasti on eräs toinenkin nainen.

Olen ihan nätti ja naisellinen nainen. Mutta olen aika ujo ja arkakin tavallaan, en osaa ottaa tilaa haltuun ja punastelen. Pärjään ihmisten kanssa hyvin, kunhan saan jutella kahden kesken. Minulla on hyvä huumorintaju ja olen ihan hauskaa seuraa mielestäni. :D Ulkonäöstäni voisin olla sitä mieltä, että jos tykkää tämäntyyppisestä naisesta niin tykkää tosi paljon, mutta jos tykkää enemmän pidemmistä tyylikkäistä naisista niin sitten ei. Olen ehkä sellainen pieni ja puristeltava.

No, tämä toinen nainen taas on todella nätti. Meissä on ehkä jotain samaa tyyliä naisina, mutta hän on paljon sosiaalisempi ja iloisempi luonteeltaan. Tuo itseään vahvasti esiin porukassa ja on taitava juttelija. Olen tosin huomannut, että hänestä löytyy huomionkipeä puoli. Siis sellaista tyypillistä tyhjännauramista ja esittämistä.

Mies tulee hyvin juttuun meidän molempien kanssa, mutta minua hän kohtelee kamalan lempeästi. Juttelee ja kyselee, mutta kuitenkin on tarkkana kanssani. Pitää huolta. Meillä on ihan samanlainen huumorintaju, joten saamme pienillä jutuilla aikaan sitä perusflirttailua.

Tämän toisen kanssa taas...heillä on kovaäänistä naureskelua ja sellaista näkyvää flirttiä ja pelleilyä. Kiusaavat toisiaan ja tekevät sitä ihan julkisesti.

Minun kanssani mies puhuu enemmän kahden kesken. Ehkä juuri siksi koska tietää että olen niin arka.

Onko peli ihan menetetty?

En vain osaa olla niin flirtti enkä tiedä miten saisin sitä huomiota. Tekee mieli luovuttaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietysti tietää, miten he käyttäytyvät kahdestaan, mutta muiden aikana kuitenkin noin. Ap

Vierailija
2/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee sinusta kiltin? Tuo toinen nainen voi oikeasti olla kiltimpi kuin sinä, ehkä hän ei kirjoita sinusta selän takana piikitellen.

Mies voi tykätä kummasta tahansa, se riippuu hänen maustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, tärkeää on kuitenkin, että jokainen löytää itselleen sopivan kumppanin.

Kaikki eivät tule toistensa kanssa toimeen, vaikka ensivaikutelma olisi täydellinen.

Luonne ja elämäntyyli ratkaisevat pitemmän päälle.

Vierailija
4/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sinulla on saumaa! Moni tykkää niistä hiljaisemmista verrattuna niihin äänekkäisiin ja huomionhakuisiin. Toki vaikea sanoa, kun ei tiedä millainen mies on luonteeltaan. 

Vierailija
5/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että tsäänssit on olemassa! Esittäjän seurassa moni alkaa itsekin esittää, eikä sellainen meno pitkälle kanna vaikka voikin näyttää vähän siltä ulospäin.

Vierailija
6/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen huomannut, että nämä ns. tyhjännaurajat ja härskimpää läppää avoimesti heittävät naiset jäävät sinne friendzone-asteelle. Toki, jos mies on itsekin sellainen, niin saattaa tykätä sen tyyppisistä. Jos mies taas on muuten rauhallinen ja asiallinen, mutta löytyy se humoristinenkin puoli, niin saattaa tykätä vähän rauhallisemmasta menosta.

Vierailija
7/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset ja iloiset naiset yleensä vievät miehen sydämen, jos mies on samanlainen.

Vierailija
8/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä aloitetta tekemään, ennen kuin peli on menetetty. Ja muista, ettei miehet lue rivien välistä eikä ymmärrä vihjailua. 

Vierailija
9/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olette varmasti kivoja ja ihania naisia. Se mies vaan pelailee teidän kahden kanssa eikä ole kovin vahvasti kiinnostunut kummastakaan. Suuntaisin katseeni muualle.

Vierailija
10/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä olen huomannut, että nämä ns. tyhjännaurajat ja härskimpää läppää avoimesti heittävät naiset jäävät sinne friendzone-asteelle. Toki, jos mies on itsekin sellainen, niin saattaa tykätä sen tyyppisistä. Jos mies taas on muuten rauhallinen ja asiallinen, mutta löytyy se humoristinenkin puoli, niin saattaa tykätä vähän rauhallisemmasta menosta.

Vain jos on mies, joka haluaa jonkun hiljaisen piian. Eikä sellaista miestä kannata haluta.

Vierailija
11/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen et tän kirjoituksen takana on sama pöpi jankkaaja. Ei ketään kiinnosta, hanki parempi harrastus pöpi!

Vierailija
12/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsee ulkonäön perusteella. Se kumpi miellyttää enemmän hänen silmää "saa" hänet. Jos muuten on kaksi luonteeltaan täyspäistä naista.

Vierailija
13/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiinnostuu jännänaisista enemmän, sille ei voi mitään..

Vierailija
14/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa mies tykkää siitä kenen kanssa voi olla oma itsensä. Luulen että vedät pidemmällä aikavälillä pidemmän korren. Toinen nainen esittää siinä syy. Hän ei jaksa loputtomiin esittää ja toisekseen se voi puhua asioita jotka kusee omaan nilkkaan. Eikö sinulla ole menetettävää jos se haluaa puhuvan ja esittävän huomionkipeän naisen. Et ole sellainen eikä sinusta tule.

Vierailija
15/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta on ihan mahdotonta sanoa noinkaan hyvän kuvauksen jälkeen onko joku tuntematon kiinnostunut. Toivottavasti on, kaikki on mahdollista. Voit vain joko katsoa miten käy tai kysyä. :)

Vierailija
16/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kiinnostuu jännänaisista enemmän, sille ei voi mitään..

Ai miehilläkin on tää sama 😂 Kilttinaiset ja jännänaiset.

Vierailija
17/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, minun on pakko kysyä: miksi määrittelet itsesi nimenomaan kiltiksi, etkä esim ujoksi? Mistä päättelet että tämä erottaa sinut tuosta toisesta naisesta, TS hän ei ole kiltti? Entä mistä päättelet, että hän "esittää" jos on puhelias tai kovaääninen, tai jopa huomionkipeä, mielestäsi? Toiset ovat sellaisia, oikeasti.

Mietin vaan.

Vierailija
18/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole menetetty. Älä rupea sitä toista miettimään, kun teet itse heti aloitteen ja katsot miten käy. Se on paras mahdollisuutesi.

Vierailija
19/20 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se pääsee ensimmäisille treffeille, joka ensimmäisenä pyytää. Miehetkin tykkäävät istua ja odottaa naisen aloitetta.

Vierailija
20/20 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, minun on pakko kysyä: miksi määrittelet itsesi nimenomaan kiltiksi, etkä esim ujoksi? Mistä päättelet että tämä erottaa sinut tuosta toisesta naisesta, TS hän ei ole kiltti? Entä mistä päättelet, että hän "esittää" jos on puhelias tai kovaääninen, tai jopa huomionkipeä, mielestäsi? Toiset ovat sellaisia, oikeasti.

Mietin vaan.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi