Luen opasta joka neuvoo miten saan miehen itselleni. Tulin surulliseksi
Löysin sen siis halvalla kirpparilta ja ostin huvikseni. Ei kyllä naurata, jos tällaisia ohjeita kerrotaan nuorille naisille:
Älä kerro vitsejä, koska mies tykkää olla se vitsiniekka ja saada mies hymyilemään. Sen sijaan naura sinä miehen vitseille vaikka ne eivät olisi hauskoja.
Älä ole helppo, mutta älä liian vaikeakaan. Anna välillä siimaa, välillä esitä välinpitämätöntä. Miehet tykkäävät saalistaa. Joten kun saat miehen koukkuun, ole vaikea, sillä miehet kyllästyvät helposti.
Miehet tykkäävät puhua itsestään. Ole siis kuuntelija ja jaa itsestäsi vain asioita, jotka miestä saattaisivat kiinnostaa.
Älä puhu negatiivisista asioista, sillä miehet tykkäävät positiivisista naisista.
Olen siis itse nainen. Ihanko oikeasti naiset eivät tämän kirjoittajan mukaan saisi puhua mieltä painavista asioista, olla rennosti omia itsejään ja heittää välillä vitsiä?
Kommentit (16)
Onko miltä aikakaudelta tuo opus? Tosin parisuhdeoppaat tuppaavat muutenkin olemaan aika tunkkaista luettavaa. Jos on vähänkin valaistuneempi ja modernimpi asenteiltaan, niin niiden lukemisesta ei saa kuin krapulan. Ei kannata ottaa turhaa stressiä niiden tarjoamista älynväläyksistä.
Ei kannata muutenkaan lueskella mitään parisuhdeoppaita mistään. Parhaiten pärjää olemalla omaitsensä. Jos en saa jotain miestä tällaisena, kuin olen, niin ei hän ole minua varten. That's it. Jos mun vitsit tai asiat ei miestä kiinnosta, niin ei siitä sitten mitään tulekaan.
Joo törkeitä ohjeita.
Hieman samaan tapaan jos miestä kehotettaisiin välttämää puheita painosta, iästä, ex tyttöystävistä, äidin ruuista, miesten ja naisten eroista jne.
Tottahan tuo on. Tuollaisista naisista miehet tykkäävät. Vielä jos nainen sattuu olemaan seksikäs ja pukeutuu tyylikkäästi korkkareihin, niin nainen saa minut. Muussa tapauksessa koitan päästä kohteliaasti eroon.
Tietysti ainakin tutustumisvaiheessa kannattaa keskittyä positiivisiin asioihin, mutta en kehottaisi nauramaan huonoille vitseille, jos ne eivät naurata.
Itse en ainakaan oma-alotteisesti pyri kertomaan itsestäni, vaan päin vastoin olen kiinnostunut puhumaan hänestä.
Miksi kukaan haluaisi saada itselleen miehen, joka ei kestä hauskoja naisia, eikä sitä että naisellakin on ajatuksia ja tunteita? Mitä arvoa sellaisella miehellä on, joka kyllästyy sinuun heti kun on saanut sinut saalistettua kuin ELÄIMEN?
Kirja siis painettu 2016, että ei ole edes vanha. Lähtöisin Jenkeistä. Siellä tietysti deittailukulttuuri vähän erilainen mitä Suomessa, mutta siitä huolimatta tekisi mieli julkaista jossain somessa, että v*ttu mitä p*skaa. Minä osaan lukea tuota kriittisesti ja alussa hieman nauratti ne ohjeet, mutta nyt surettaa kun tietää, että kyllä joku nuo ohjeet ottaa tosissaan.
Ja millainen nainen kirjoittaa tuollaista roskaa? Ainoa elämäntehtävä näköjään kaksilahkeisten miellyttäminen ja sillä rahan tienaaminen. Ja kuka mies jaksaa katsella naista, joka on kuin mikäkin tuuliviiri ja ei anna itsestään ulos mitään aitoa?
Onko kirja käännös ? Kulttuurierot voivat olla syynä .
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata muutenkaan lueskella mitään parisuhdeoppaita mistään. Parhaiten pärjää olemalla omaitsensä. Jos en saa jotain miestä tällaisena, kuin olen, niin ei hän ole minua varten. That's it. Jos mun vitsit tai asiat ei miestä kiinnosta, niin ei siitä sitten mitään tulekaan.
Miks niin monet sitten esittää ja peittää itsensä ulkokuoren alle? Ristiriitaista, se sulkeutuneisuus siis, mikä on todella yleistä näinä päivinä.
Niin, tuo on vähän kaksipiippuinen juttu. Uskon kyllä että noissa neuvoissa on vinha perä, monelle miehelle todella kelpaisi tuollainen nainen. Mutta jos suhde perustuu siihen että nainen feikkaa persoonansa niin naiselle tuollainen suhde on tuskin pitkällä tähtäimellä kovinkaan onnellinen. Kannattaa mielummin etsiä mies jonka kanssa oikeasti synkkaa kuin yrittää vääntää itsensä mutkalle, jotta kelpaisi jollekin tyypille jonka kanssa ei ole yhteensopiva.
No kysytään uudelleen: milloin kirja on julkaistu?
Ei tuollaista shaibaa voi nykymaailman aikaan suoltaa muu kuin jenkkilä. Sinänsä ajatusmallia löytyy taatusti itäeuroop4n maista ja kaukoidästä, missä opit kulkee perimätietona.
Näin hukkaat itsesi ja saat miehen. Tulikos hyvät kaupat?
Vierailija kirjoitti:
Löysin sen siis halvalla kirpparilta ja ostin huvikseni. Ei kyllä naurata, jos tällaisia ohjeita kerrotaan nuorille naisille:
Älä kerro vitsejä, koska mies tykkää olla se vitsiniekka ja saada mies hymyilemään. Sen sijaan naura sinä miehen vitseille vaikka ne eivät olisi hauskoja.
Älä ole helppo, mutta älä liian vaikeakaan. Anna välillä siimaa, välillä esitä välinpitämätöntä. Miehet tykkäävät saalistaa. Joten kun saat miehen koukkuun, ole vaikea, sillä miehet kyllästyvät helposti.
Miehet tykkäävät puhua itsestään. Ole siis kuuntelija ja jaa itsestäsi vain asioita, jotka miestä saattaisivat kiinnostaa.
Älä puhu negatiivisista asioista, sillä miehet tykkäävät positiivisista naisista.
Olen siis itse nainen. Ihanko oikeasti naiset eivät tämän kirjoittajan mukaan saisi puhua mieltä painavista asioista, olla rennosti omia itsejään ja heittää välillä vitsiä?
Kyllä. Ihan oikeasti tuon kirjoittajan mukaan naiset eivät saisi puhua mieltä painavista asioista, olla rennosti omia itsejään ja heittää välillä vitsiä.
Muut pitävät tuota paskapuheena, mutta usko vaan sitä kirjoittajaa, jos haluat uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista shaibaa voi nykymaailman aikaan suoltaa muu kuin jenkkilä. Sinänsä ajatusmallia löytyy taatusti itäeuroop4n maista ja kaukoidästä, missä opit kulkee perimätietona.
2016 kuten jo sanoin. Kirja ei ole käännös vaan englanniksi. Ja ei, en käännä tekstiä väärin. Sitä on hyvin helppo lukea.
Arttu48 kirjoitti:
Tottahan tuo on. Tuollaisista naisista miehet tykkäävät. Vielä jos nainen sattuu olemaan seksikäs ja pukeutuu tyylikkäästi korkkareihin, niin nainen saa minut. Muussa tapauksessa koitan päästä kohteliaasti eroon.
Miksi nainen jolla on vaivasenluut, lyhentyneet jänteet ja lihakset pohkeissa ja vioittunut lantio ja selkäranka, sekä asentovirhe ja vioittunut kävelytyyli saa sinut? Onhan se hienoa, että naisen vammautuminen ei ole este parisuhteelle, mutta onko sinulla joku fetissi vammauttaa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2016 kuten jo sanoin. Kirja ei ole käännös vaan englanniksi. Ja ei, en käännä tekstiä väärin. Sitä on hyvin helppo lukea.
Sanoit kyllä että kirja on painettu 2016. Julkaisuvuodesta et kertonut mitään.
Koska toi kirja on painettu?