Kerro ammattisi puhelimen hymiöillä ja muut arvaa. Aloitan:
Kommentit (1435)
Ap on joko röntgenhoitaja tai syöpälääkäri.
käyttäjä-8104 kirjoitti:
🐷🐖🐷🐖🐷🐖🔜🍔🌭🍖
Sikatilallinen tai teurastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, mistä löydän emojit?
Näppäimistön alalaidassa on yksi hymynaama ja sen takaa löytyy iso joukko emojia. En tiedä onko kaikissa puhelimissa samalla tavalla, mulla on Samsung.
Mulla Huawei, niin en löydä. Muutenkin tuntuu, että jotkut kuvat näkyy ehkä eri tavalla kuin mitä selitätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppäimistön alalaidassa on yksi hymynaama ja sen takaa löytyy iso joukko emojia. En tiedä onko kaikissa puhelimissa samalla tavalla, mulla on Samsung.
Mulla Huawei, niin en löydä. Muutenkin tuntuu, että jotkut kuvat näkyy ehkä eri tavalla kuin mitä selitätte.
Mullakaan ei näy kaikki mitä täällä on. Näissä ketjuissa on huomattu ennenkin, että esim. Applen laitteissa on erilaiset emojit ja kaikki ei vaan näy kaikille samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap on joko röntgenhoitaja tai syöpälääkäri.
Röntgenhoitaja olen. Hyvä arvaus!
Joku muukin ketjussa oli arvannut :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei näy kaikki mitä täällä on. Näissä ketjuissa on huomattu ennenkin, että esim. Applen laitteissa on erilaiset emojit ja kaikki ei vaan näy kaikille samalla tavalla.
Minulla on iPhone ja kaikki emojit näkyvät tässä keskustelussa. Mutta joskus puhelimen viesteissä eivät kaikki hymiöt näy oikein jos lähettäjällä on eri merkkinen puhelin.
👧🏼♿️🎒➡️🚖➡️🏫🙋🏼🖌🎨🍛💊➡️👧🏼♿️🎒➡️🚖➡️🏡👨👩👧👦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩💻📞🆘💻
Hätäkeskuspäivystäjä
en oo
Vierailija kirjoitti:
🤵🎻👩💼🎻
👩💼🎻👩💼🎻
🤵🎻🤵🎻👩💼🎻
🤵🎺🤵🎺
👩💼🥁