Saara Aalto Lapissa Matt Terryn kanssa
Ei kai taas jotain joulupukkijuttuja ja Matt Terry yllärivieraana Euroviisuissa... musavideotkin kaikki jotain lumista metsää...
Kommentit (37)
Please ei kulunutta tyrkky-Saaraa tälle plastalle!
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä??
Mattin facebookissa
Vierailija kirjoitti:
Satt <3 <3 <3
Onkohan sutinaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vaan sano, että se leikkii siellä jotain lumikeijua pask*nen takki päällä.
Lumikeijuja ja joulupukkeja... Siltähän tuo kuulostaa. Ja joku viime kauden kykykisan voittaja ”tähtivieraana” gaalassa.
Olisipa nyt vaan jokin lomamatka, eikä liittyis viisuihin ollenkaan!
Vuosisadan rakkaustarina - kaunis ja todellinen.
Wow...
https://im.mtv.fi/image/6392200/landscape16_9/1024/576/7c5f14a913fe4d14…
Match sivusiilit
Onko Saara jättänyt Merin Mattin vuoksi?
Saara sanoo käyvänsä Lontoossa tanssitunneilla, heidät on kuvattu Mattin kanssa tanssitunneilla. Saara ja Matt olivat punaisella matolla yhdessä. Meri Suomessa.
Onko joku seurannut Merin päivityksiä?
Miksi Suomi halutaan esitettää aina lumisena kylmänä erämaana. On meillä muutakin kuin pakkasta ja metsää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomi halutaan esitettää aina lumisena kylmänä erämaana. On meillä muutakin kuin pakkasta ja metsää.
Enemmän mua häiritsee se että maailmalla kerrotaan miten Saara ja Meri oli ekat lesbot jotka täällä uskalsi tulla kaapista vuonna 2015.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai taas jotain joulupukkijuttuja ja Matt Terry yllärivieraana Euroviisuissa... musavideotkin kaikki jotain lumista metsää...
Musavideoilla ei ole yhtään lumista metsää, mutta kuten jo aikoinasi totesit, sun yhteytesi Nicoleen eivät kuulu kenellekään.
Mitä yhteiskuvia Saarasta ja Meristä? Meri tietty jakaa Saaran urasta kuvia manaakerina.
Saara kävi katsomassa asuntoa? Miksi, joko selvisi?
Oliko Meri ostanut Saaralle sormuksen. Ja Matti kävi just Suomessa.
No, seukkaako ne? Onko Saara tavannut Mattin vanhemmat?
Love love domino, no fear monsters no fear. No more.
Ei mulla muuta kuin, että pitäisikö teidän katkerien ja ilkeiden ihmisten hankkia ihan ona elämä?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta kuin, että pitäisikö teidän katkerien ja ilkeiden ihmisten hankkia ihan ona elämä?
Kuka on ilkee?
Matt voi olla x factor Suomessa. Tai sitten ei kai euroviisujen kortti, jossa kalastellaan brittiääniä?