Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaamoiden pesupaikat on tajuttoman epämukavia

Vierailija
23.01.2018 |

Olen käynyt elämäni aikana n. 15 eri kampaamossa, ja 14 paikassa pesupaikalla niska kenossa kituuttaminen on ihan hirveää ja aiheuttaa kipeän niskan pariksi päiväksi. Viimeksi tänään kävin, yhtä hirveää kun aina.

Miksei niistä osata tehdä mukavia edes vuonna 2018?? Vai olenko vain epänormaali. Ei minulla tietääkseni mitään kirahvin kaulaakaan ole joka aiheuttaisi tuon niskakivun. Tuntuu että siinä kenottaessa ei edes veri kierrä. Tänäänkin mietin että ja tästä minä hullu maksan.

Olenko ainut jolle kampaamoiden pesupaikka tuottaa tällaista tuskaa? Harmi tietty kun muuten olisi mukavaa olla kerrankin paapottavana, mutta ei pysty nauttimaan kun pitää keskittyä kivusta selviytymiseen.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakkaripaikassa on mukava, hierova tuoli ja allas säädetään aina niin että niskalla on hyvä olla. Meinaan joka kerta nukahtaa kun on niin rentouttava paikka :)

Vierailija
2/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin noloa, kun se säätö ei pidä ja se allas vajoaa aina alas. Siinä on todella epämukava olla. Vähintä mitä kampaamolta voi olettaa on, että pitäisivät pesupaikkansa sellaisina, että säädöt pitävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vakkaripaikassa on mukava, hierova tuoli ja allas säädetään aina niin että niskalla on hyvä olla. Meinaan joka kerta nukahtaa kun on niin rentouttava paikka :)

Oi mistä tällainen paikka löytyy?

Itselle tuottaa kipua juuri tuo allas, joka ei ole joko säädettävä tai sitten koko ajan valuu alaspäin, eli ei pysy paikallaan. Joskus ollut säädettäväkin mutta ei sekään ole kummemmin auttanut.

Enkä edes ole normaaalisti mitenkään herkkähipiäinen, vaikka tästä sellaisen kuvan saakin :D jostain syystä aina on vaan niin epämukavaa ja ruottaa niskasäryn päiviksi, mikä ketuttaa

Ap

Vierailija
4/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mulla tuli viimeks niskaan kamala patti, joka oli pitkään kipeä.

Vierailija
5/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paha nikamavika kaularangassa. Arvaa vain, kuinka mukava pesupaikalla on olla...

Vierailija
6/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää ne hiuksenne kotona etukäteen niin ongelma ratkeaa. Ei tarvitse vuodesta toiseen kärsiä saman ongelman kanssa.

Vierailija
7/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kohtaa kampaamoissa aina käytetään kliseetä "kauneudesta pitää kärsiä". Minuun on sattunut jo nuoresta pitäen se pesu.

Vierailija
8/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Asento muuutenkin epämukava. Itse olen suht pitkä 180cm. Johtuiskihan siitä osittain?! Niskaa painaa se altaan reuna ja jotenkin joutuu jännittämään niskaa ja selkää.

Vierailija
9/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peskää ne hiuksenne kotona etukäteen niin ongelma ratkeaa. Ei tarvitse vuodesta toiseen kärsiä saman ongelman kanssa.

Meinaatko, että värit päässä lähtisi kotiin pesulle?

Vierailija
10/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva" kuulla että en ole ongelman kanssa yksin. Mutta hei, ilmiantakaa tähän kampaamoita joissa on mukava pesupaikka ja allas!

En haluaisi enää ikinä kärsiä tuosta särystä, mutta mitenpä selvittää etukäteen missä kampaamoissa pesupaikka on hyvä ja missä ei.

Pitäisikö käydä koeistumassa kaikki kaupungin kampaamoiden pesupaikat :D "hei, onko teillä milloin vapaita aikoja? Ai on, hieno homma, saisinko kuitenkin koeistua tuon teidän pesupaikan? ... Joo ihan hirveä kapistus, ei kiitos, en tule tänne moi"

Ap

Vierailija
11/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä löytyykö puodista irrotettavia pehmusteita, voi olla etteivät tajua edes tarjota niitä asiakkaalle

Vierailija
12/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiva" kuulla että en ole ongelman kanssa yksin. Mutta hei, ilmiantakaa tähän kampaamoita joissa on mukava pesupaikka ja allas!

En haluaisi enää ikinä kärsiä tuosta särystä, mutta mitenpä selvittää etukäteen missä kampaamoissa pesupaikka on hyvä ja missä ei.

Pitäisikö käydä koeistumassa kaikki kaupungin kampaamoiden pesupaikat :D "hei, onko teillä milloin vapaita aikoja? Ai on, hieno homma, saisinko kuitenkin koeistua tuon teidän pesupaikan? ... Joo ihan hirveä kapistus, ei kiitos, en tule tänne moi"

Ap

Ja mitähän kaupunkia mahdat tarkoittaa?

Vierailija
13/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden tarvitse olla yhtään parempia, koska naiset ovat valmiita maksamaa todella suuria summia nykyisestäkin turhamaisuudesta.

Vierailija
14/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun tälllä hetkellä pienemmässä kaupungissa, mutta keväällä on edessä muutto pk seudulle. Joten vinkit Helsinki-Espoo-Vantaa-alueen kampaamoista mukavilla pesupaikoilla olisi hienoa!

Vierailija
15/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä löytyykö puodista irrotettavia pehmusteita, voi olla etteivät tajua edes tarjota niitä asiakkaalle

Joo niitä pehmusteitahan tosiaan pihdataan ja säästellään ja pidetään piilossa takahuoneessa😂

Vierailija
16/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla sentään on hiukset mitä voi hoitaa , toisin kuin hilsehtivillä kaljupäillä.

Vierailija
17/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyllä ollut tuollaista ongelmaa 🤔pyyhe laitetaan niskan alle ja kunhan vesi on tarpeeksi lämmintä kaikki on ok😍

Vierailija
18/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette pese tukkaanne mukavasti jo kotona ennen kampaajalle menoa?

Vierailija
19/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. Asento muuutenkin epämukava. Itse olen suht pitkä 180cm. Johtuiskihan siitä osittain?! Niskaa painaa se altaan reuna ja jotenkin joutuu jännittämään niskaa ja selkää.

Mä olen taas 157cm ja tuntuu, että killun niskasta siinä altaassa, eikä takamus yletä tuoliin. T:4

Vierailija
20/52 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se pesupaikka on myös kammotus. Onneksi kampaaja aina nostaa pään siitä pois, omat niskat menee niin jumiin etten pysty omin avuin nostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi