Mikä on suosikkisi valmissalaateista?
Minun ehdoton suosikki on mozzarella salaatti! Se vaan on niiiiin hyvää! salaatin lisäksi rucolaa, tomaattia, paahdettuja auringonkukansiemeniä, gojimarjoja ja mozzarellaa.
suosittelen!
Kommentit (41)
En osta muuta kuin punajuurisalaattia, joten se sitten :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää todellakin mennä takaisin peruskouluun. Olet häirikköyhdeksänvuotiaan tasolla.
Sinä taasen olet palstavittuilijoiden parasta A-ryhmää 😬
Ei käytetä edes isoja alkukirjaimia ja kirjoitetaan yhdyssanat väärin, sellaista ei tee edes normaali yhdeksänvuotias.
Valmiit salaatit ovat ihan järkyttävän kalliita, siis käytettyihin raaka-aineisiin nähden. Olen joskus ostanut salaattia, jossa kurkku oli pelkkää kurkun kuorta silputtuna, kyllä tuli huijattu olo! Joskus taas salaatinlehdet ovat ihan juuri pilaantumaisillaan. Parempi tehdä itse salaatti tai käyttää rahansa johonkin muuhun eväsruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se salaatti ole sama tehdä itse jos joutuu lisäämään hirveästi aineksia?
Suosikkini taitaa olla forssan perunasalaatti.
No jos mä oon reissun päällä tai jossain muualla kuin kotona, niin en mä kyllä missään autossa ala salaattia tekemään!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin on ok makuisia, usein vaan salaatinlehdet pilallisia.[/quotem
Mitä on pilallinen? Tarkoitatko pilaantuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mä oon reissun päällä tai jossain muualla kuin kotona, niin en mä kyllä missään autossa ala salaattia tekemään!
No, jos noin avuton on, ettei yhtään osaa elämäänsä ennakoida. :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan tässä ole sanonut että joutuisi lisäämään valmissalaatteihin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan tässä ole sanonut että joutuisi lisäämään valmissalaatteihin mitään.
"mozzarella salaatti! Se vaan on niiiiin hyvää! salaatin lisäksi rucolaa, tomaattia, paahdettuja auringonkukansiemeniä, gojimarjoja ja mozzarellaa"
nyt vasta tajusin että kertoi salaatin sisällön eikä mitä sen lisäksi tarvitsee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vaan moniin salaatteihin joutuu lisäämään ihan perusraaka-aineita esim. tomaattia, kurkkua, herneitä tai mitä vaan haluaa. Kyllä on ihan nippa nappa koottu useimmat ja hintaa tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos noin avuton on, ettei yhtään osaa elämäänsä ennakoida. :D
Käsi sydämmelle, eikö sinulla tule ikinä sellaista tilannetta eteen, että pitäis käydä kaupasta nappaamassa pikaisesti jotain syötävää? Minun elämä ei ainakaan ole aina niin ennalta arvattavaa, että ois aina jotain evästä mukana.
Ja mä en nyt todellakaan puhu mistään työpaikalle vietävistä eväistä. töihin voi viedä sen itsetehdyn salaatin.
https://www.k-ruoka.fi/pirkka-tuotteet/pirkka-cheddar-tacosalaatti-235g
Tää on ihan ylihyvä! Kana-caesar on toinen suosikkini mutta en syö enää kanaa.
Onko lisää suosikkisalaatteja? Mitkä on maistamisen arvoisia? =)
Kyllä jäi tyngäksi tämä keskustelu, koska aiheena on salaatit!! =D
Kana-taco ja tonnikalasalaatit, onko se merkki fresh? Sit teen monesti niin että ostan salaattisekoituspussin, tonnikalaa currykastikkeessa ja raejuustoa ja sekoitan ne. Se on parasta tällä hetkellä.
Texmex-salaatti on kanssa hyvää. Se missä on jauhelihaa ja nachoja:)
Jouluna tykkäsin Pirkan punajuurisalaatista ja kesällä ostettiin Lidlin öljypohjaista perunasalaattia joskus. Yleensä teen itse, kesällä yrttistä fetasalaattia.
Lidlin salaatit on minusta hintaan ja sisältöön nähden parhaimpia. Oma suosikki on kana-cesar tai se missä on pestoa ja pastaa.
Kaisersalaatti tai lounassalaatti.
Einessalaatteja ei tule ostettua kuin jouluksi se Forssan punajuurisalaatti. Silloin se markkeeraa rosollia.
Tuoreet salaatit tekee itse nopeesti ja saa enemmän. Hiton paljon edullisempaa.