Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykytarjonta kosteusvoiteissa ei tunnu sopivan - kuiva iho

Vierailija
23.01.2018 |

Mulla on siis aina ollut rankasti kuivuva iho. Aiemmin, kun kosteusvoiteissa/yövoiteissa ym oli useampia, joissa oli mineraaliöljyä, sain ihon pysymään tunteja kerrallaan sopivana.
Vanha cliniquen ddml esim toimi, nykyinen ei. Saman merkin comfort on call on hyvän tuntuinen tunnin pari, ei riitä pidempään.
Rasvainen bepanthen riittää, mutta tietty tukkii huokosia, eikä sen päälle meikata.

Kymmeniä, halpoja ja kalliita on kokeiltu. Tiedän, ettei mineraaliöljy ole mikään terveystuote iholle. Mutta mikä fiksumpi aine voisi toimia?

Ihotyyppi mulla on pysynyt harvinaisen muuttumattomana ikäni. Nyt +40 v. Ironista kyllä, saan kehuja ihostani, eli on se hyvin säilyneen näköinen ja ehkä mun ikäiseksi poikkeuksellisen kuulas ja vähäryppyinen. Mutta kun se ei tunnu hyvältä!
Olis kiva meikata niin, että meikkiä voi pitää enemmän kuin puoli päivää. Mutta tällä hetkellä kolmisen tuntia on se aika, jonka jälkeen on pakko voidella.

Kokeiltu mm Bellavitat, nuo Cliniquet, Diorit... Luonnollisista esim kookosrasva tökkää hajuun (jos joku oikeasti saanut sen toimimaan näin kuivaan ihoon, voin yrittää), oliiviöljy ei riitä...

Tuleeko kellekään mieleen mitään?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiehlsin tummansinisessä pullossa olevat Midnight-öljytipat öisin jotka elvyttää ihoa silminnähden, ja Kiehlsin päivävoide päivisin jonka alle laitan Kiehlsin seerumia, joko sitä jossa c-vitamiinia tai sen joka kohottaa ja tekee ihohuokoset näkymättömäksi. Nämä ovat olleet syys- ja talvi-ihoni pelastus.

Näitä en muuten ole vielä kokonaisuutena kokeillut. Vain jotain yksittäistä näytteestä. Menee harkintaan, kiitos!

Vierailija
22/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen tuikitavallinen kosteuttava voide tuubissa. Hinta 4 euroa suunnilleen. On parasta ollut minun superkuivalle talvinaamalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen Hydra Zen on toiminut mun korppukuiviin kasvoihin. Välillä käytän Cliniquen Moisture Overnight- naamiota joka jätetään yöksi kasvoille.

Suurin apu koko kropalle on ollut Omega- kapseleista ja tyrniöljystä sisäisesti nautittuna.

Vierailija
24/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän luomu kookosöljyä näin talvella. Iho joustava ja kostea.

Onko lähtökohta ilman tuota tosi kosteusköyhä/kuivan tuntuinen? Jos on kokemus sellaiselta iholta, voin kokeilla vaikka haju tosiaan tökkii.

Vierailija
25/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lancomen Hydra Zen on toiminut mun korppukuiviin kasvoihin. Välillä käytän Cliniquen Moisture Overnight- naamiota joka jätetään yöksi kasvoille.

Suurin apu koko kropalle on ollut Omega- kapseleista ja tyrniöljystä sisäisesti nautittuna.

Tyrniöljyä en vielä erikseen syö. Harkintaan, kiitos! Omegat käytössä.

(Ja minä, innokas kosmetiikan ostaja olin nuo edelliset jo testannut.)

Vierailija
26/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiutau kirjoitti:

Lumenen tuikitavallinen kosteuttava voide tuubissa. Hinta 4 euroa suunnilleen. On parasta ollut minun superkuivalle talvinaamalle.

Kaikki nyt myynnissä olevat Lumenet läpikäyty.

(Yksi markkinoilta häipynyt on, mikä toimi.)

Vierailija
27/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kun on tullut tosi kuivia kausia ihon kanssa, Originsin Drink Up Intensive on auttanut paljon. Kyseessä siis kosteuttava yönaamio joka on itsellä on toiminut tosi hyvin. Päivällä kun huomaa että iho on niin kuiva että hilseilee, yöksi naamaan ja seuraavana päivänä ei mitään ongelmaa.

Vierailija
28/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuvaa jossa Restylane Skinboosters on tehnyt kuivasta ja veltostuneesta ihosta paremman, niin ettei se lopputulos näytä miltään luonnottoman muoviselta jos joku kuvittelee että tuo on jokin pullistava ja turvottava tuote.

http://facecliniclondon.com/wp-content/uploads/2013/06/skinboosters-fea…

http://www.thegreenroomuk.co.uk/wp-content/uploads/2014/06/Restylane-Vi…

Mitä se tekee sille, miltä iho tuntuu? Mietin vaan... voisin olla valmis kokeilemaan. Tuotakin.

Velttoutta tässä ei sillä tavalla ole. Leukalinjassa pientä muutosta, mutta tosi pientä. Kuivuus ei näy juonnemaisina ryppyinä.

Vierailija
29/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ihan perusrasvaa, Aqualan L. Atooppinen ja herkkä iho, toi on talvella hyvää niin päivällä kun yölläkin, kesällä sitten on vähän kevyempi meikin alle.

Ei kai tuo riitä kuivalle iholle, ainakaan mulle. Kesällä saattaisi just riittää.

Ei ap:n iholla koskaan.

Vierailija
30/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arganöljy on toiminut hyvin. Imeytyy nopeasti.

Vierailija
31/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loccitanen sheavoide

Vierailija
32/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin Originsin Drink Up Intensiveä yöksi. Se on naamio ja aamulla misellivedellä loput pois. Ei vesipesua (paitsi suihku tms) Korealaista kokeiluun. Guerlainin siniset on hyviä mutta pirun kalliita. Tällä hetkellä Misshan seerumia alle ja Originsin Perfect World päälle ja sitä Drin Uppia. 

N47 

Vierailija
33/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Originsin Drink Up mainittu kahdesti, joten menee myös vahvaksi ehdokkaaksi, kiitti!

Arganöljyllä ja monella muullakin öljyllä on se, että imeytyy kyllä, mutta jo parin tunnin päästä mielitekisi uutta satsia.

Noita koreajuttuja täytyy varmaan alkaa vähän opiskella. Tuntuu isolta uudelta kokonaisuudelta, mutta toi reddit-linkki iltalukemisiksi.

Hölmöläisen hommalta tuntuu nykyinen "rasvaista Bepanthenia Diorin sekaan" ... 🤐

34/34 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Muutamia hyviä vinkkejä tulikin jo muilta ja kokeilemalla se selviää usein, että mikä rasva sopii itselle parhaiten. Kannattaa muistaa, että vartalonhoito on muutakin, kuin pelkkää rasvaamista. Esimerkiksi suihkusaippua ja shamppoo saattavat kuivattaa ihoa varsin tehokkaasti. Vaihda siis myös suihkusaippua hellävaraisempaan saippuaan. Itse pidän sellaisista, joissa on arganöljyä mukana, kuten tässä https://www.kosmetiikkatuotteet.fi/p/10115/lirene-shower-gel-with-argan-marula-oils-400ml

Myöskin pitkät kuumat suihkut kannattaa karsia minimiin. Jos sisäilma on kuivaa, niin ilmankostuttaja tekee myös ihmeitä. 

Tsemppiä AP:lle

T:toinen atooppisen ihon omistava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan