Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi vain englannin kielen ääntämistä arvostellaan?

Vierailija
23.01.2018 |

esim. jos puhuu italiaa tai espanjaa huonosti niin ei saa ääntämisohjeita :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ääntämistä arvostelevat ihmiset harvoin ovat mitään sivistyksen kukkasia itse eivätkä luultavasti puhu vieraista kielistä kuin englantia. Näin itse olen arvellut.

Vierailija
2/5 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset aika harvoin puhuvat mitään muita vieraita kieliä kuin englantia ja ruotsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa kelpaa suomalaiselle verukkeeksi toisten suomalaisten häpeämiseen ja haukkumiseen.

Vierailija
4/5 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka arvostelee? Kansainvälisessä firmassa työskennellessäni olen kuullut vaikka minkälaista englannin kielen ääntämistä, eikä kukaan ole arvostellut. Pääasia, että asiat tulee hoidettua ja että kuulija ymmärtää.

Vierailija
5/5 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla että ne kovaäänisimmät arvostelijat on toisia suomalaisia joista harvalla on muuta kielitaitoa englannin lisäksi ja englantia nyt kuulee ihan kaikkialla päivittäin esim. televisio-ohjelmien ja sarjojen kautta joten on myös vertailupohjaa mihin verrata.

Joten espanjan ääntämiseen ei saa ohjeita kun arvostelija itse ei osaa sanaakaan espanjaa ja harvoin sitä missään kuulee puhuttavankaan.

Kuinka monen ääntämistä on esimerkiksi natiivi englannin puhuja lähtenyt arvostelemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan