Kotona tehtävä chatpalsta-työ - Kokemuksia?
Elämäntilanne on sellainen, että tarvitsen pariksi kuukaudeksi kotona tehtävää ja työajoiltaan joustavaa työtä. Olen hyvä ihmisten kanssa ja kirjoittanut paljon, joten kiinnostuin chatpalstaduunista, joita silloin tällöin näkee mainostettavan, Palkka ei päätä huimaa ja freelancer-pohjalta toimitaan, mutta muuten homma sopisi mulle.
Ongelmana on, että pienen googlailun jälkeen ko. duunia tarjoavia firmoja on tullut vastaan useampia, eikä näistä tiedä, mikä on luotettava ja mikä ei. Onko kenelläkään asiasta kokemuksia? Voitko suositella jotakin?
Kommentit (9)
Hei, mullekin tuli tuollainen työtarjous, varmaan koska olen tehnyt sisällöntuotantoa freelancerina. Onkohan sama firma? Yritin tiedustella, mitä työ käytännössä sisältää, mutta en saanut oikein varmoja vastauksia. Ettei vain olisi jotain "elämää ja erotiikkaa" -sarjaa...
Tämä työ, josta mä olen ensisijassa ja alustavasti kiinnostunut on "aikuisviihdettä" eli käytännössä chattaillaan miesten kanssa jollain alan sivulla. Anonyymina, ei mitään web-kamerajuttuja, ns. feikkiprofiilina. Ei tää nyt varmaan sellainen duuni ole, josta päiväkodin vanhempainillassa kahvipöydässä kerrotaan, mutta itse aikuisena ja suhteellisen vakaana ihmisenä voisin tuollaistakin paskaa kyllä pari kuukautta tehdä, mikäli se tuo leivän meidän pöytään. Ja sehän tässä nyt mietityttää, että tuoko, sillä alan yrityksistä ei oikein ota selvää. En halua tehdä turhaa duunia ja jäädä sitten esim. ilman palkkaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Tämä työ, josta mä olen ensisijassa ja alustavasti kiinnostunut on "aikuisviihdettä" eli käytännössä chattaillaan miesten kanssa jollain alan sivulla. Anonyymina, ei mitään web-kamerajuttuja, ns. feikkiprofiilina. Ei tää nyt varmaan sellainen duuni ole, josta päiväkodin vanhempainillassa kahvipöydässä kerrotaan, mutta itse aikuisena ja suhteellisen vakaana ihmisenä voisin tuollaistakin paskaa kyllä pari kuukautta tehdä, mikäli se tuo leivän meidän pöytään. Ja sehän tässä nyt mietityttää, että tuoko, sillä alan yrityksistä ei oikein ota selvää. En halua tehdä turhaa duunia ja jäädä sitten esim. ilman palkkaa. AP
Minulle kävisi hyvin myös tuollainen työ. Tarkoittaakohan se, että käytännössä illat ja yöt istutaan koneen ääressä juttelemassa miesten kanssa rasvaisia. Mistä näitä työpaikkailmoituksia löytyy?
Käytä sitten Tor-verkkoa että sun ip-osoite ei päädy jollekin nörtille.
Up