Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Multa jäi monttu auki kun naapuri kertoi et olivat laivalla

Vierailija
15.04.2006 |

ja heidän lapsensa 10kk oli 39 asteen kuumeessa. Oli ollut sitä jo lähtiessä mut pakko oli päästä reissuun tuulettuun, HUH.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sä vaan huoli omista asioistas...

Vierailija
2/10 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vai laivalla. Eiköhän sitä ole lapsilla julmempiankin kohtaloita ollut kun laivalla 10 kk ikäisenä kuumeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi lähteä. En vaan kertakaikkiaan voisi. Mikä ihmisiin on mennyt?

Vierailija
4/10 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaratalossa tai keikkuvassa laivassa. Hyi teitä, pyh!

Vierailija
5/10 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle olisi aivan sama, missä olen. Kunhan vain ei tarvitse itse liikkua eikä tehdä muutakaan. Vauva yleensä makaa sairaana ollessaan vaunuissa tai sängyssä, joten tuskin sille on väliä, onko kotona vai reissussa. Kunhan saa levätä.

Vierailija
6/10 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat molemmat 39 asteen kuumeessa toimineet aivan normaalisti ja ainut, mistä tietää, että on kuumetta, on ihonlämpö.

Aikuisella tuollainen lämpö onki jo aika kova, itse olen ainakin täysin vuoteenomana 39 asteen kuumeessa.

Vierailija
7/10 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, pienempi kärryissä ja isompi noin 4-vuotias. Pienempi itki jatkuvasti, oli rasittuneen ja kipuilevan näköinen. Vanhempien reaktio:

nolla. Lasta ei otettu kärryistä syliin, ei lohdutettu, ei silitetty hiuksia rauhoittavasti, siis ei yhtään mitään. Äidiltä ei ilmekään värähtänyt.

Teki mieli sanoa, että lohduta hyvä idiootti lastasi!

Vierailija
8/10 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omista jompikumpi oisi ihan veto poissa, niin en lähtisi. Mutta, jos virtaa riittää ja muutenkin suht reippaan oloinen, niin lähdettäisiin reissuun.

Tottakai silti otettaisiin rauhallisemmin.

Vierailija
9/10 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi pointti on kuitenkin se, että kipeän lapsen vastustuskyky on jo hiekentynyt ja elimstö kovilla immuunipuolustuksen vuoksi. Lapsen olisi siksi parempi olla kotonaan, jottei saisi LISÄÄ taudinaiheuttajia.

On myös sairauksia jotka oireilevat lähinnä kuumeella alkuvaiheessaan ja voivat tarttua muihinkin. Kyllä kipeän lapsen paikka on kotona tms. rauhallisessa paikassa jossa ei mitään ihmis = pöpövilinää. Jotta paranisi kunnolla eivätkä taudit leviäisi.

Oli kyllä aikalailla itsekästä käytöstä aikuisilta ja todella ääliömäisiä vastauksia osalla edeltävistä.

Vierailija
10/10 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin oma koti on oma koti ja sänky. Samahan se on lapsellekin. Kiva loikoilla kotona sohvalla yöpuvussa ja katsoa lastenvideoita.