Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rahat ovat loppu!

Vierailija
23.01.2018 |

Terveydenhoitokulut ovat yksi suuri erä miksi olen vararikossa.
En tiedä miten tästä selviän.
Laskuja maksamatta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut alas, hengitäs syvään ja teet itsellesi selväksi sen milloin seuraava palkka, tuen maksu tai muu sellainen on. Jos rahat ovat totaalisen loppu, eli et saa palkkaa etkä minkä valtakunnan tukia, toimeentulotukihakemus vireille. Jos tarkoitat rahan loppumisella sitä, että palkka tuli 15. päivä ja loppuivat jo nyt, voin sanoa että olen samassa tilanteessa, sen verran rahaa on että vähän saa ruokaa, kunnes on uusi 15. päivä.

Jos olet yksittäisen terveydenhuololaskun kanssa kusessa, niin soitat laskuttajalle ja pyydät eräpäivän siirtämistä. Toimeentulotuessa ei huomioida yksityislääkärikäyntejä, ainoastaan julkisen terveydenhuollon laskut huomioidaan menoina. Totua voi hakea, jos vaikka yksikin kuukausi on sellainen, että laskuja erääntyy perkeleesti saman kuun aikana. Kunnan sosiaalitoimi voi maksaa myös yksityislääkärikuluja, jos perusteet löytyvät.

Syömättäkin pärjää muutamia päiviä mainiosti, kunhan muistaa juoda. Ei kylläkään tee hyvää terveydelle tai sairauden hoitoon, jos kärsii jostain sairaudesta, jossa säännöllinen syöminen olisi hyväksi. Mutta laita laskut tärkeysjärjestykseen, minkä maksat ensin, minkä siirrät myöhemmäksi. Mutta älä anna niille kertyä liian monia muistutusmaksuja. Selvität mikä taho voisi tässä laskusumassa auttaa.

Vierailija
2/8 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hammashoitolasku palvelusetelin kautta ja se teki ison loven.

Samoin jatkuvat hoitokulut tekevät miinusta.

En voi syömättäkään olla eikä lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitokulut ovat yksi suuri erä miksi olen vararikossa.

En tiedä miten tästä selviän.

Laskuja maksamatta.

Ota yhteyttä sairaalaan ja sovi maksuajasta, ainakin hus on halukas pitkittämään maksut jopa tasolle 50-100e/kk.. Tosin jos maksuaika on jo mennyt umpeen kauan sitten on vähän paskempi tilanne. Mutta jos ajoissa reagoi sairaalalaskut eivät ole mikään ongelma.

Vierailija
4/8 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole sairaalalaskuja.

Vierailija
5/8 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat terveydenhoitokuluja? Jotkut vitamiinipillerit ja salikortti vai?

Vierailija
6/8 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika niukasti avaat tilannettasi, kertoisitko lisää mistä on kyse?

Vierailija
7/8 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat terveydenhoitokuluja? Jotkut vitamiinipillerit ja salikortti vai?

No ei todellakaan. Kuntoutus

Vierailija
8/8 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika niukasti avaat tilannettasi, kertoisitko lisää mistä on kyse?

Hammaslääkärilaskuja ja vastaavia jotka tehneet miinusta lisää tähän tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan