Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa itkua Maria Lundin pyörtymisestä

Vierailija
22.01.2018 |

Iltasanomien kommenttipalsta oli heti täynnä syytöksiä liian vähäisestä syömisestä, kun Maria Lund pyörtyi kesken esityksen. Kerrankin joku on hoikassa kunnossa ja näyttää hyvältä, niin heti alkaa ylipainoisten itku täysin normaalipainoisen naisen kehosta. Oksettaa tämä ylipainoinen yhteiskunta. Läski on korvannut aivot.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa painoinen ihminen on voinut sinä päivänä syödä liian vähän ja pyörtyä alhaisen verensokerin vuoksi.

Ihmiset ovat jotenkin todellisuudesta vieraantuneita ja pitävät pyörtymistä dramaattisena. Pyörtyminen ei ole mikään sairaskohtaus. Artisti on varmaan potenut melkoista *facepalmia* tullessaan tajuihinsa.

Vierailija
2/9 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Lund ei pyörtynyt vaan sai sairauskohtauksen. Sairauskohtauksella tarkoitetaan yleisesti sydänkohtausta tai aivoinfarktia tai jotain sinne päin. Julkisuudessa ei ole tarkemmin eritelty mitä tapahtui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Lund ei pyörtynyt vaan sai sairauskohtauksen. Sairauskohtauksella tarkoitetaan yleisesti sydänkohtausta tai aivoinfarktia tai jotain sinne päin. Julkisuudessa ei ole tarkemmin eritelty mitä tapahtui

Miksi sitten joku lausunto oli "ei mitään vakavaa"? Tulee kyllä ensinnä mieleen "auttajien ylidramatisointikohtaus". Siitä voi seurata salamyhkäinen häpeä jos se olikin vain pyörtyminen.

Vierailija
4/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen että olisiko raskaana?

Vierailija
5/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks tää muija joku laulaja vai mikä?

Samaa kastia kuin Janna Hurmerinta, naama näkyy joka mediassa muttei mitään hajua mikä henkilön ammatti on..

Vierailija
6/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Samaa kastia kuin Janna Hurmerinta, naama näkyy joka mediassa muttei mitään hajua mikä henkilön ammatti on..

No itse asiassa nykyään ei juuri näy mediassa, joskus nuorena kyllä. Tekee teatteri- ja lauluhommia ja ihan ilman sen kummempaa julkisuutta. Joten ei todellakaan mikään Janna Hurmerinta.

Vierailija
7/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Minä olen nähnyt yhden bikinikuvajutun Jannasta Iltasanomissa. Muutoin olen törmännyt vain naisen biiseihin spotifyssä. 

Vierailija
8/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Minä olen nähnyt yhden bikinikuvajutun Jannasta Iltasanomissa. Muutoin olen törmännyt vain naisen biiseihin spotifyssä. 

Ohis kuten edellinenkin kommentti: Minä olen nähnyt Jannasta vähintään 10 bikinikuvaa iltapäivälehdissä ja Seiskassa, avioeron vatvontaa iltapäivä- ja naistenlehdissä x15, "kuumia" kuvia läheisissä tunnelmissa tummaihoisten miesten kanssa Seiskassa x3 (joka viikko eri mies). Spotifyn top50 ei enää Jannan biisejä näy.

Vierailija
9/9 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämmillä ihmisillä on muutakin tekemistä kuin jatkuva seiskan ja iltapäivälehtien lukeminen.