Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aikuinen ihminen olla holhouksen alainen siitä tietämättään?

Vierailija
22.01.2018 |

Alkaa vaan tuntumaan siltä, että äitimuori olisi liiankin hyvin perillä ostamisistani ja tilitapahtumistani, vaikka en niistä hänelle ole edes kertonutkaan - vai onko se se äidinvaisto..??

Olen siis 38 vuotias omassa omistusasunnossani asuva nainen - asutaan siis eri puolella Suomea. Soitellaan pari kertaa viikossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöoikeus pankkitiliisi tai muuta vastaavaa?

Vierailija
2/6 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttöoikeus pankkitiliisi tai muuta vastaavaa?

Ei ole käyttöoikeutta. Sisaruksia minulla ei myöskään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa skitsofrenian ensioireet. Ja olen nyt tosissani.

Vierailija
4/6 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni holhouksen alainen on nimenomaan syystä tai toisesta niin pihalla, että ei varmasti ymmärrä olevansa holhouksen alainen, vaikka sitä kuinka avattaisiin.

Vierailija
5/6 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla holhouksenalainen tietämättäsi. Jos olisit sinulle olisi määrätty edunvalvoja jonka tuomioistuin tai holhousviranomainen on sinulle vahvistanut ja tätä ei tehdä sinun tietämättäsi.

Vierailija
6/6 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) vaihda pankkia — äitisi ehkä tuntee jonkun nykyisessä pankissa, ja tämä henkilö kertoo asioita hänelle, vaikka ei saisi. Tai sitten joku muu henkilö kertoo näistä asioista hänelle.

B) jos pystyt käymään töissä ja pärjäät arjessa, ei ole mitään mahdollisuuksia että et olisit juridisesti kykenenevä hoitamaan omia asioitasi.

On erittäin epätavallista että suht.nuorten ihmiset joutuisivat edunvalvontaan. Silloin tarvitaan jo _vaikeita_ ongelmia arjessa. Ja olisit saanut papereita käräjäoikeudelta asiasta. Lisäksi tarvitaan pino papereita lääkäreiltä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän