Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kiihottua niin että kostun

Vierailija
22.01.2018 |

Mistä voisin aloittaa? Olen aloittanut sillä, että jokaisesta vadtaantulevasta miehestä yritän löytää jotain seksikästä. En halua olla kuiva pimpero. Harrastan videokivaa erään kanssa ja olisi kiva näyttää kuinka kostea olen. Voi olla, että johtuu menneestä jolloin en ollut sinut itseni kanssa ja seksi oli yök. Nyt haluaisin joka päivä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennyt, että henkiset estot vaikuttaisivat kostumiseen.

Jotkut lääkkeet varmasti. Vaihdevuodet.

Vierailija
2/8 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen ongelma eli olen liian märkä. Kaikkein eniten vaikuttaa eroottisten novellien lukeminen, ja viime aikoina olen alkanut myös kirjoittaa itse. Kiusallista, kun pitää sulloa käsipyyhe pikkupöksyihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei #2, voisi olla mukava kirjoitella kanssasi. Kostuminen naisella (arvelisin näin) saa täysin alkunsa pään sisältä, jossain vaiheessa alapää tulee mukaan. Miehellä kiihottuminen (tiedän näin, ainakin itsestäsi), ihan sama asia. Ei siinä merkkaa mitkään suunnitellut jutut mitään eivätkä ennakkokuvat. On vain hetki, joka on tai sitten sitä ei ole.

Vierailija
4/8 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lähdet väärästä suunnasta liikkeelle. Sen sijaan, että miettisit "jotain seksikästä" tuntemattomista vastaantulijoista, koeta löytää sellaisia ajatuksia ja mielikuvia, jotka kiihottavat sinua kaikkein eniten, ja keskity niihin. Olivatpa ne sitten tuntemattomista tai tutuista tai esimerkiksi elokuvien ja tv-sarjojen hahmoista. Jos voisit saada juuri sellaisen partnerin ja juuri sellaista seksiä kuin haluat, mitä toivoisit kaikkein eniten?

Vierailija
5/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastainen ongelma eli olen liian märkä. Kaikkein eniten vaikuttaa eroottisten novellien lukeminen, ja viime aikoina olen alkanut myös kirjoittaa itse. Kiusallista, kun pitää sulloa käsipyyhe pikkupöksyihin.

Eroottiset novellit (tai fanifiktio) on joskus todella niin kolahtava, että kostuminen on taattu ja pöksyt voivat olla erittäinkin märät. Täytyy vain löytää se oma "novellityyppi" mikä kolahtaa. Itse saan parhaat vibat lukiessani kahden miehen touhuamisesta.

N42

Vierailija
6/8 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroottiset novellit (tai fanifiktio) on joskus todella niin kolahtava, että kostuminen on taattu ja pöksyt voivat olla erittäinkin märät. Täytyy vain löytää se oma "novellityyppi" mikä kolahtaa. Itse saan parhaat vibat lukiessani kahden miehen touhuamisesta.

N42

Sama täällä; slash on parasta. -2

Vierailija
7/8 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

659

Vierailija
8/8 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset