Kaappaus keittiössä
Kommentit (20)
Kylläpä puhuu lapsi nätisti isästään. Äitillä on nimi, mutta isä on "tuo".
Siinä vaiheessa kun lapsi puhuttelee vanhempiaan etunimellä eikä suostu sanomaan äidiksi tai isäksi on jossain jtn vikaa..
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun lapsi puhuttelee vanhempiaan etunimellä eikä suostu sanomaan äidiksi tai isäksi on jossain jtn vikaa..
mä luulen et se on tuo äiti, joka ei halua että sitä kutsutaan äidiksi.
särähti kyllä korvaan että oikein korjasi tuo tyttö että ei se ole äiti vaan...
moni sanoo etunimellä, mutta ei sentään korjaile jos joku äidiksi sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä luulen et se on tuo äiti, joka ei halua että sitä kutsutaan äidiksi.
Ehkä mutta en usko että isä on samaa mieltä
Jopa meidän kauhukakarat ihmetteli tota tyttöä. Todella tylysti puhui. Kapellekkin oli todella huonokäytöksinen
Kovan tuntuinen nainen ja tytär kasvamassa samanlaiseksi. Mies on ihan nyhverö.
Noloa. Oikea Wt perhe. Edes hampaita ole pidetty kunnossa. Ja noi naisen meikit! Wow!
Siis voi luoja mikä perhe!! Ei syö yhdessä!? Lapsi käyttäytyy kun mikäkin idiootti!! Mies on ihan säälittävä hissukka ja nainen on kyllä se kuka taitaa määrätä.. tulee ihan siis viha tollasesta elämästä ja asenteesta!
Vierailija kirjoitti:
Kovan tuntuinen nainen ja tytär kasvamassa samanlaiseksi. Mies on ihan nyhverö.
TODELLA!!
Meikkaus on jäänyt kyllä 90-luvulle!!! 😳 jos mun tytär pukeutuisi ja olisi tuollainen noin epäsiisti.. ei kyllä ovesta astuisi ulos! Toi mamma on kyllä ärsyttävä.
Onpa noloja kommentteja täällä. Aika wt:tä tollanen haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaus on jäänyt kyllä 90-luvulle!!! 😳 jos mun tytär pukeutuisi ja olisi tuollainen noin epäsiisti.. ei kyllä ovesta astuisi ulos! Toi mamma on kyllä ärsyttävä.
Epäsiisti? Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Onpa noloja kommentteja täällä. Aika wt:tä tollanen haukkuminen.
No olisit katsonut tuon jakson. Voe morjes vissiin pientä ikäkriiseilyä tosiaan jollakin kun yrittää olla vielä joku kakskymppinen. Ja oma muksu jos käyttäytys noin niin.......
Luoja mä inhoon tollasia "räväköitä" naisia.
Ärsyttävä toi nainen.. ja miksi ei sanota äiti tai isä? Vaan etunimillä?? Todella outoa!