Tein uskomattoman hyvän diilin miehen kanssa :D
Mies valittanut aina, että saa liian vähän seksiä ja uhkaili, että menee huoriin jos kotoa ei irtoa. Sanoin suutuksissani että maksa mulle ne huorarahat, niin saa seksiä saman verran kuin huoralta. Yllätyksekseni mies suostui tuohon ja sovittiin että hinta on satasen per seksikerta. Nyt alkaa minulla fyffe riittää, eikä ukon tarvitse enää inistä ja ruikuttaa seksin puutetta.
Kommentit (36)
No jos tuo toimii esileikistä niin ei kai siinä mitään.
Minulla prostituoiduilla on vakio asiakaskunta.
Eikös sen ukon nyt voi järkätä vaikka linnaan seksin ostamisesta, mikäli olet ihmiskaupan uhri.
Laskeskelin, että parissa viikossa voisi saada sen haaveilemani LV:n laukun. En malta odottaa, toivottavasti miehen rahat riittää siihen seksimäärään, joka nyt on tarjolla.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Laskeskelin, että parissa viikossa voisi saada sen haaveilemani LV:n laukun. En malta odottaa, toivottavasti miehen rahat riittää siihen seksimäärään, joka nyt on tarjolla.
-AP
Ostajahan se määrän päättää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen ukon nyt voi järkätä vaikka linnaan seksin ostamisesta, mikäli olet ihmiskaupan uhri.
Siis missä kohtaa tuossa on ihmiskauppaa? Nyt lakikirja käteen kuin olis jo :)
Vierailija kirjoitti:
-AP
Kun nyt pääsit alkuun niin voit myydä muillekin. Tulee laukkurahat nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ap myy itse omaa kroppaansa, hän ei ole ihmiskaupan uhri vaan yksityisyrittäjä.
Erikoinen diili kyllä, mutta kivahan se on jos molemmat ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Ap myy itse omaa kroppaansa, hän ei ole ihmiskaupan uhri vaan yksityisyrittäjä.
No mieshän hänet siihen tavallaan pakotti uhkaamalla mennä horatsulle muuten. Eli hän on samalla naisen parittaja ja asiakas.
Sikamaiselle äijälle ihan oikein, rahat pois seksivinkujalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieshän hänet siihen tavallaan pakotti uhkaamalla mennä horatsulle muuten. Eli hän on samalla naisen parittaja ja asiakas.
Ihmiskaupan uhri ei olisi sitä mieltä, että kyseessä on hyvä diili. Nainen on itse ehdottanut tätä, hänellä ei ole myöskään mikään pakko suostua jne. Ei nyt ihan tunnusmerkit taitaisi oikeudessa täyttyä.
Miksi sitä seksiä ei ole aiemmin ollut tarjolla? Jos sitä kerran rahalla sitten saa, eikö kannattaisi laajentaa ja myydä ulkopuolisille? Tulot tulisivat ulkopuolelta eikä samasta taloudesta, voisit huoletta käyttää rahat laukkuihin ym. Ja sinänsä en näe mitään eroa harrastaako seksiä rahasta oman miehensä kanssa (jos ei ilman maksua harrastaisi) vai kokonaan ulkopuolisen kanssa.
Halvalla lähtee. Kai nyt maksat asiaankuuluvat verot? ip lähetetty verottajalle.
Mitä luulet, paljonko miehesi arvostaa sinua tämän diilin perusteella?
Muistakaa sitten maksaa verot yritystoiminnasta. Verottajalle selvitys milloin on pantu, missä asennossa ja mihin kellonaikaan.
No sehän tekeekin sinusta sitten prostituoidun. Onnittelut.