Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako pienen vauvan äiti lähteä lumilautailemaan?

Vierailija
22.01.2018 |

Vauva 5 viikkoa ja ollaan oltu lähinnä sisällä. Mulla alkaa vähän pinna kiristyä ja haluan jo vähän pidemmän hetken itsekseni, lähinnä kauppareissujen ajan olen ollut pois. Pää hajoaa.

Rakastan lautailua, olen harrastanut koko ikäni. Suunnitelmissa oli, että huomenna lähden yksin rinteeseen muutamaksi tunniksi. Nautin ulkoilmasta ja saan myös istahtaa rauhassa rinneravintolassa rauhassa minttukaakaon verran.

Onko tässä jotain pahaa? Mieheni mainitsi eilen asiasta anopille puhelimessa ja tänään anopin kyläillessä sain kuulla moraalisaarnan ja kauhistelua, kun aion moista hulluutta lähteä harrastamaan ja jätän pienen vauvan kotiin. Tuli tosiaan olo, että olen aivan surkea ihminen ja vanhempi. Enkä edes tiedä miksi. Onko ongelma lajini, se että menen yksin vai mikä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No SAA. Mene!

Vierailija
22/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin salille vauvan ollessa about saman ikäinen. Olin urheillut niin paljon raskaana ollessa että ennen raskauttakin, että tiesin kyllä kropan kestävän ja ennne kaikkea tuo, että oma pää tarvitsee sitä omaa aikaa.

Meillä ainakin haistelin anopin vastaavan pöyristelyn johtuvan siitä, että oli oman elämänsä omistanut kotiäitiydelle ja sinne himaan linnottautumiselle eikä voinut ymmärtää, että vauva-arkea voi elää myös muilla tavoilla. Tuollainen toisen ihmisen saarnaaminen ja tuomitseminen tuntuu inhottavalta, mutta pitää vain oppia jättämään se omaan arvoonsa eikä niitä omia valintoja oikeastaan edes tarvitse perustella kellekään. Itselläni helpotti vauvan ollessa useamman kuukauden ikäinen ja nykyään kuittaan anopin meuhkaamiset tyyliin "vai niin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua äideille, jotka harrastaa ja pitää omasta jaksamisestaankin huolta. Miehetkin tutustuu paremmin vauvoihinsa, kun siinä ei ole äiti vieressä vahtimassa, vaan vastuu on isällä. T: Viiden mummo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän