Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiljuva nälkä alkuraskaus

Vierailija
22.01.2018 |

Onko muilla ollut vastaavaa? Saan syödä tunnin välein etenkin aamuisin, ja silti tuntuu ettei ikinä ole kuitenkaan täynnä. Usein herään yölläkin nälkään. Nyt 8.viikolla.

Tämä alkaa jo vaikutta työpäiviinkin, kun koko ajan pitäis olla syömässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut vastaavaa. Ei tehnyt mieli syödä olenkaan, pakosta söin. Nyt vasta raskausviikolla 18 on ruvennu ruoka kunnolla maistumaan.

Vierailija
2/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että oireet voi olla näinkin erilaisia. Mulle tullut jo 3 kg lisää painoa, mutta syön silti jatkuvasti. Painoindeksini ennen raskautta oli 17,5 joten varmaan keho kerää vararavintoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täysin sama oire. Ja imetyksen aikana vielä pahempi. :D Ei todellakaan jäänyt ylimääräisiä kiloja. Koeta nyt kuitenkin syödä suht terveellisesti...

Vierailija
4/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus nopeuttaa aineenvaihduntaa. Voi johtua siitä. Mä söin raskaana ihan hirveästi kokoajan ja silti sain vain 6kg ja nekin jäi synnärille. En tosin herkutellut. Söin vain nälkääni (joka oli kokoajan) :D

Vierailija
5/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alussa sama, mutta se kuitenkin helpotti ensimmäisen kolmanneksen aikana ja sen jälkeen ruokahalu on ollut ihan normaali. Itse kärsin ihan hirveästä turvotuksesta alkuraskaudessa, jolloin painokin nousi varmaan 5kg. Onneksi sekin kuitenkin helpotti.

Vierailija
6/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika paljon ruokahaluttomuutta alkuraskaudessa.

Vierailija
7/7 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan samoin. Aiemmin ei mitään ongelmaa painon kanssa, pysyin itsestään hoikana. Raskauden puolivälissä olikin massaa tullut jo aika hyvin ja piti ihan oikeasti alkaa vahtimaan mitä söi. Sama jatkui imetyksen kanssa, aina nälkä. Ei puhettakaan sen laihduttavasta vaikutuksesta, niin kauan kuin poika söi tissiä minä pysyin pullukkana. Heti vieroituksen jälkeen paino lähti kovaan laskuun kun normaali ruokahalu palasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän